عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با «بسیج»:

اگر مدیران نجومی به اندازه حقوقشان کار می‌کردند ما هیچ اعتراضی نداشتیم

فریدون احمدی با بیان اینکه اگر مدیریت درست می‌بود فیش نجومی را مباح می دانستیم گفت: آقای نعمت زاده اگر روش مدیریتی شان با مدیران فعلی ما برابر بود، ما هم حاضر به سکوت در برابر فیش نجومی بودیم.
کد خبر: ۸۷۱۱۴۹۸
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹

فریدون احمدی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به اینکه آقای نعمت زاده سروصدای فیش نجومی را ناصحیح خوانده است و آن را در دنیا مرسوم می داند اظهار داشت: باید از آقای نعمت زاده پرسیده شود مدیران در سایر دنیا، آیا کشور را  همچون مدیران ما اداره می کنند؟!

وی با بیان اینکه اگر مدیریت درست می بود فیش نجومی را مباح می دانستیم افزود: آقای نعمت زاده مدیریت مدیران در سایر دنیا را بررسی کنند و ببینند اگر روش مدیریتی شان با مدیران فعلی ما برابر بود، ما هم حاضر به سکوت در برابر فیش نجومی بودیم و سرو صدایی نمی کردیم و حتی دریافت 2برابر فیش نجومی را هم صحیح می دانستیم، و سرمان را زیر برف می بردیم.

احمدی بیان داشت: باید عملکرد مدیران را مورد کنکاش قرار دهیم که در راستای رفاه مردم، عدالت اجتماعی چه اقداماتی را انجام داده اند؟! مدیران چه گلی بر سر مردم زده اند که مستحقّ فیش نجومی هستند؟! مدیران مملکت را با بدترین وضعیت ممکن اداره می کنند و ضعیت نابسامانی اقتصادی هم در مردم پررنگ است پس پرداخت و دریافت فیش نجومی ناصحیح است.

ارسال نظرات