مسؤول بسیج سازندگی بندرلنگه از شرکت بیش از 50 کارآموز در کلاس‌های آموزشی پرورش قارچ خانگی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۱۵۷۸
|
۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰

عبدالزهرا لنگه‌ امروز درگفت وگو با خبرگزاري بسيج استان هرمزگان از شرکت بیش از 50 کارآموز در کلاس‌های آموزشی پرورش قارچ خانگی در محل عمارت تاریخی فکری این شهرستان خبر داد.

وی افزود: یکی از گام‌های مثبتی که می‌توان در تحقق اقتصاد مقاومتی برداشت توجه بیشتر به صنایع خرد، تبدیلی و همچنین مشاغل خانگی است و با توجه به اینکه پرورش قارچ خانگی را می‌توان با سرمایه اندک نیز راه‌اندازی کرد اقدام به برپایی این‌دوره آموزشی کردیم که با استقبال خوب مردم نیز روبه‌رو شد.

مسؤول بسیج سازندگی بندرلنگه اضافه کرد: این کلاس‌ها در قالب طرح اوقات فراغت تابستان شهرداری بندرلنگه با همکاری مدیریت جهاد کشاورزی این شهرستان برگزار شد.

لنگه‌ای تصریح کرد: آموزش‌های کارآفرینی و اشتغالزایی در سال جاری یکی از اولویت‌های بسیج سازندگی بندرلنگه است و با طرح‌هایی که به متقاضیان آموزش داده خواهد شد هم به رونق اقتصادی خانواده‌ها کمک می‌شود و هم در جهت اقتصاد مقاومتی با عمل قدم‌های مثبتی را برداشته‌ایم.

وی گفت: در پایان این‌دوره، گواهی شرکت در دوره نیز صادر خواهد شد و متقاضیانی که دارای شرایط راه‌اندازی این عرصه باشند برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی می‌شوند.

 

ارسال نظرات