حجاب و عفاف عامل شکست دشمن در ناتوی فرهنگی است

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب با بیان اینکه دشمن با رواج مدل های بیگانه سعی در تبلیغ بی عفتی در جامعه تلاش می کند گفت: حجاب و عفاف قدرتی است که سقوط فرهنگ غربی را حتمی می سازد.
کد خبر: ۸۷۱۱۵۹۰
|
۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، حبیب الله سهرابی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب با تاکید بر تبلیغ و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه گفت: پذیرش حجاب و عفاف باعث استحکام بنیان خانواده ها می شود.

وی افزود: همانطور که رزمنده های ما در جنگ 8 سال دفاع مقدس با الهام گرفتن از ائمه اطهار و با رمز یا زهرا توانستند دشمن را در جنگ سخت ناکام سازند امروزه بانوان ما وظیفه ای بس مهمتر را در جامعه برعهده دارند.

سرهنگ سهرابی اظهار داشت: بانوان ما در جنگ نرم باید با حفظ پوشش حجاب و عفاف در خانواده و تربیت فرزندان مذهبی،ولایی و زهرایی فرماندهانی باشند که با حجاب و عفاف خود سقوط دشمن را در جنگ نرم حتمی سازند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب تاکید کرد: زنان با تربیت فرزندانی موفق علاوه بر نهادینه کردن فرهنگ حجاب و عفاف در بین فرزندان خود آنها را به تحصیل و طی نمودن مدارج علمی تشویق نمایند چرا که قلم فرزندان ایرانی اسلحه ای قدرتمند برای نابودی اهداف شوم دشمنان است.

ارسال نظرات