حجت الاسلام و المسلمین محمود عظمتی:

زنان باید با حفظ حجاب خود حافظ خون پاک شهدا باشند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه میناب گفت: زنان باید با حفظ حجاب خود حافظ خون پاک شهدا باشند.
کد خبر: ۸۷۱۱۵۹۳
|
۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین محمود عظمتی در همایش و اجتماع بزرگ بانوان بسیجی روستای شیبکوه بخش سندرک ،حجاب و عفاف بانوان در جامعه امروزی را مورد تاکید قرار داد و گفت: دشمن با رواج انواع هجمه های فرهنگی سعی در ترویج فرهنگ هرزگی و بی بندباری از جبهه نرم در جامعه تلاش می کند.

وی با بیان اینکه رواج بی بندوباری و بی حجابی در جامعه نتیجه ای جز شکست و انحطاط برای یک کشور نخواهد بود افزود:بی حجابی و بی بندوباری در کشور آندولوس باعث نابودی اسلام در آن کشر شد.

عظمتی بیان داشت: از آنجایی که در اسلام زن دارای جایگاه و منزلت بالایی برخوردار است در کشورهای اروپایی و غربی از زن بعنوان یک وسیله نگاه می شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه میناب با اشاره به اینکه تمامی تلاش های دشمن برای گسستن خانواده ها از همدیگر می باشد، تاکید کرد: امروزه باید زنان جامه ما با حفظ حجاب خود حافظ خون پاک شهداء باشند و بطوری که این موضوع در وصیت نامه های خیلی از شهدا آمده است.

عظمتی امنیت اجتماعی زن را در برگرفته از حجاب و عفاف یک زن در جامعه دانست و گفت: عدم برخورداری از حجاب از تیررس نگاه های زهر آلود هم مصون نخواهد بود.

ارسال نظرات