فرمانده سپاه ناحیه رودان:

الگوی واقعی یک زن مسلمان باید حضرت زهرا(س) باشد/ وجود ماهواره در خانواده‌ها باعث شکسته‌شدن حریم خانواده می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه رودان در همایش عفاف و حجاب در رودان گفت: الگوی واقعی یک زن مسلمان در بحث عفاف و حجاب باید حضرت فاطمه زهرا (س) باشد.
کد خبر: ۸۷۱۱۶۰۰
|
۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، ابراهیم حسین‌زاده بعدازظهر امروز در همایش عفاف و حجاب ضمن خیر مقدم به همه مسؤولین و حاضرین در این همایش اظهار داشت: دشمن با تهاجم فرهنگی گسترده به کشور ایران اسلامی در نظر دارد که حریم خانواده را از بین ببرد لذا ما باید بیدار و گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم و با این تهاجم فرهنگی مقابله کنیم.

وی افزود: وجود ماهواره در خانواده‌ها باعث شکسته‌شدن حریم خانواده می‌شود به گونه‌ای که دشمن عمده این تهاجم را از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان در سطح دنیا انجام می‌دهد و به مرور زمان با پخش برنامه‌های گوناگون در این شبکه‌ها و بی‌اهمیت نشان دادن خیانت زن به مرد و یا مرد به زن عفت را از خانواده‌های مسلمان می‌گیرد که ما باید با عدم استفاده از ماهواره در مقابل دشمن ایستادگی کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه رودان با اشاره به حدیثی در مورد عفاف و حجاب گفت: برخی از مشکلاتی که در جامعه ما وجود دارد به مردان ما بر‌می‌گردد، بی‌غیرتی مردان باعث بی‌حیایی و بی‌عفتی زنان می‌شود اگر مردان از پوشیدن لباس نامناسب توسط همسر خود جلوگیری کنند بسیاری از مسائل بی‌حجابی در جامعه برطرف خواهد شد.

حسین‌زاده اضافه کرد: زنان می‌توانند با رعایت حجاب و عفاف خود در جامعه ظاهر شوند و با رفتار و کردار خود باعث تحریک نامحرمان نگردند. حضرت زهرا(س) زمانی که از خانه بیرون می‌آمدند چادر این حضرت به گونه‌ای بلند بود که بر روی زمین کشیده می‌شد و توصیه می‌کنم که یک زن مسلمان باید الگوی خود را در رعایت عفاف و حجاب حضرت فاطمه زهرا (س) قرار دهد.

ارسال نظرات