جانشین سپاه ناحیه رودان گفت: بسیج جامعه پزشکی رودان در سال‌های گذشته عملکرد خوب و مطلوبی داشته است و امیدواریم مسؤول جدید نیز در پیشبرد برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی تلاش مضاعفی داشتنه باشند.
کد خبر: ۸۷۱۱۶۰۳
|
۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، بعدازظهر امروز طی مراسمی از سوی سپاه ناحیه رودان که در محل شبکه بهداشت و درمان شهرستان با حضور جانشین سپاه ناحیه رودان و مدیریت شبکه بهداشت و درمان و رئیس بیمارستان امام علی(ع) برگزار شد از زحمات حسن دوراندیش مسؤول سابق بسیج جامعه پزشکی شهرستان تقدیر و حبیب مهدوی‌نیا به‌عنوان مسؤول جدید بسیج جامعه پزشکی شهرستان رودان معرفی شد.

جانشین سپاه ناحیه رودان در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات برادر بسیجی حسن دوراندیش به‌دلیل تلاش‌های زیادی که در دوران مسؤولیت بسیج جامعه پزشکی انجام داده بود اظهار داشت: وی با روحیه بسیجی و شادابی و نشاطی که در کار و فعالیت خویش ایجاد کرده بود توانست با حداقل امکانات، بیشترین خدمات پزشکی را با استفاده از متخصصین بومی و غیر بومی در سطح شهرستان انجام دهد.

محمد رسول جلالی افزود: مسؤول سابق بسیج جامعه پزشکی علاوه بر اعزام تیم‌های بهداشتی درمانی به روستاهای محروم و کم‌برخوردار نسبت به شناسایی و ارجاع برخی از بیماران که در منزل نگهداری می‌شدند و هزینه درمان نداشتند به مراکز خیریه درمانی فعالیت داشتند و می‌توان گفت بسیج جامعه پزشکی شهرستان در دوران مسؤولیت این برادر بسیجی عملکرد خوب و مطلوبی را از خود به‌جا گذاشته است.

وی با اشاره به معرفی برادر بسیجی حبیب مهدوی‌نیا به‌عنوان مسؤول بسیج جامعه پزشکی گفت: امیدوارم که این برادر بسیجی هم همانند مسؤول سابق در پیشبرد برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی تلاش مضاعفی داشته باشند.

در پایان با اهدای لوح سپاس از سوی فرماندهی سپاه ناحیه رودان و مدیریت شبکه بهداشت و درمان شهرستان از زحمات حسن دوراندیش تقدیر شد.

ارسال نظرات