مدیر بسیج سازندگی سپاه ناحیه فومن گفت: ۸۰ واحد مسکونی با زیربنای ۵۰ مترمربع با هدیه مقام معظم رهبری برای مددجویان این شهرستان ساخته می‌شود.
کد خبر: ۸۷۱۱۶۱۱
|
۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۹

ناصر جوانمرد، مدیر بسیج سازندگی سپاه ناحیه فومن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج  از فومن اظهار کرد: 80 واحد مسكوني براي نيازمندان ساكن در مناطق فومن در قالب هديه مقام معظم رهبري احداث خواهد شد.

وی با بیان اینکه تا کنون از تعداد مذکور 50 واحد ساخته شده است، افزود: خانه‌ها به‌صورت رایگان در قالب کمک مقام معظم رهبری به مددجویان اهدا می‌شود و سپاه نیز از طریق مشارکت مردمی و اعتبارات خود هزینه‌های لازم را تأمین می‌کند.

مدیر بسیج سازندگی سپاه ناحیه فومن گفت: زیربنای هر واحد مسکونی 50 متر مربع است و برای ساخت هر یک از این واحدها نزدیک به 35 میلیون تومان هزینه می‌شود.

جوانمرد با بیان اینکه اقدامات اجرایی از ابتدا تا انتهای ساخت مسکن برای مددجویان را سپاه بر عهده دارد، تصریح کرد: شناسایی افراد، طراحی نقشه و اخذ پروانه ساختمانی بر عهده کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

وی خاطرنشان کرد: این واحدهاي مسكوني تنها براي مددجوياني كه فاقد منزل هستند و يا در مسكن نامناسب و غير استاندارد زندگي مي‌كنند، احداث خواهد شد.

ارسال نظرات