خبرهای داغ:
معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان اصفهان گفت: شش رزمايش" اقتدار" براي افزايش توانمندي نيروهاي پليس و امنيت بيشتر استان تا پايان سال اجرا مي شود.
کد خبر: ۸۷۱۱۶۳۷
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علي ملكي آهنگران اظهار داشت: براي افزايش امنيت استان و همچنين افزايش ميزان آمادگي جسمي و توان رزمي كاركنان در طول سال رزمايش هاي مختلفي در اين فرماندهي اجرا مي شود.

وي افزود: اسفند ماه سال گذشه رزمايش پدافند غير عامل با شعار "عاشقان ولايت" با حضور تمامي نيروهاي انتظامي استان اجرا شد كه در اين رزمايش سناريوي از پيش طراحي شده با فرض بمباران هوايي ستاد فرماندهي انتظامي شهرستان اصفهان توسط دشمن متجاوز اجرا و ظرف دو ساعت تمام نيروها، امكانات و تجهيزات در يكي از بوستان هاي شهر مستقر شدند.

اين مقام مسئول عنوان داشت: رزمايش مذكور نشان داد كه پليس اصفهان در زمان بحران از قدرت "واكنش سريع" بالايي برخوردار است و مي تواند در كمترين زمان خسارات وارده را جبران و امنيت شهر را در كنترل خود در آورد و مردم با داشتن چنين تواني در پليس هيچ گونه نگراني و دغدغه اي نخواهند داشت.

اين مقام انتظامي از تهيه تقويم اجراي رزمايش هاي "اقتدار" در سال جاري خبر داد و گفت: امسال به ياري خداوند شش رزمايش "اقتدار" براي افزايش امنيت و و توانمندي نيروهاي پليس به نام هاي رزمايش "دفاع شهري"، رزمايش ولايت، رزمايش رهايي گروگان ، رزمايش آمادگي رزم و رزمايش پاكسازي و ارتقاي امنيت كوير تا پايان سال توسط نيروي انتظامي استان اجرا مي شود.

سرهنگ آهنگران به انجام بيش از 100 عمليات مشترك با همكاري نيروهاي يگان ويژه، يگان امداد، ماموران انتظامي كلانتريها و پاسگاه ها و پليس هاي تخصصي طي سه ماهه نخست امسال اشاره كرد و افزود: اين عمليات ها تحت عنوان پاكسازي نقاط آلوده و تفرجگاه ها، عمليات مقابله با اراذل و اوباش و عمليات امنيت محله محور انجام شده كه همچنان نيز ادامه دارد.

معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان با بيان اينكه پليس يك سازمان منسجم و هماهنگ است گفت: در اجراي تمامي عمليات ها و ماموريت هاي خاص و ويژه تمامي يگان ها و واحدهاي تخصصي حضور دارند و با ضربه وارد كردن به باندهاي مجرمان، اشرار و مزاحمان نواميس مردم و ناامن كنندگان جامعه اقتدار و صلابت پليس را به نمايش مي گذارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها