به مناسبت هفته ارتباطات، درگاه ملی خدمات دولت هوشمند افتتاح شد که در آن امکان دریافت کدپستی آنلاین به‌وجود آمده است.
کد خبر: ۸۷۱۱۶۵۲
|
۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر‌کل پست استان زنجان: به مناسبت هفته ارتباطات، درگاه ملی خدمات دولت هوشمند افتتاح شد که در آن امکان دریافت کدپستی آنلاین به‌وجود آمده است.

مهدی فخربین‌سبحانی با بیان اینکه در راستای توسعه دولت الکترونیک از پروژه درگاه ملی خدمات دولت هوشمند رونمایی شده است، افزود: از جمله ویژگی‌های این طرح ملی این است که دستگاه‌های اجرایی می‌توانند طی هماهنگی با ستاد مرکزی خود خدماتی را به صورت الکترونیکی ارائه دهند که در فهرست این درگاه نیست را به آن بیافزایند؛ از اینرو خدمات سازمان‌ها و وزارات‌خانه‌های مختلف به صورت اینترنتی ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه در حوزه خدمات پستی دریافت کدپستی آنلاین از طریق مراجعه به سایت http://iran.gov.ir که متعلق به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است از جمله خدماتی است که در این طرح ارائه شده است، اظهار داشت: هر فرد می‌تواند با مراجعه به این سایت ملی کدپستی هر محلی را می‌خواهند دریافت کنند.

این مسئول، در خصوص روش استفاده از این خدمت نوین پستی (دریافت کدپستی آنلاین) تصریح ساخت: فرد می‌تواند با وارد کردن کدپستی، نشانی آدرس محل مورد‌نظر را دریافت کند و یا با وارد کردن شماره تلفن، کدپستی محل موردنظر را دریافت کند. همچنین دریافت کدپستی آنلاین در کنار سایر خدمات گسترده‌ای است که در این طرح ملی وجود دارد.

مدیرکل پست استان زنجان با تاکید بر اینکه درگاه ملی خدمات دولت هوشمند که به همت سازمان فناوری اطلاعات ایران و با همکاری دیگر سازمان‌ها و نهادهای دولتی ایجاد شده است، خاطرنشان ساخت: ایجاد این درگاه گام بلندی در راستای توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی خدمات برداشته است.

ارسال نظرات