نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران عنوان داشت: دشمن به دنبال تخلیه روحیه انقلابی است و این یک خطر عمده است که جامعه را تهدید می‌کند.
کد خبر: ۸۷۱۱۷۰۸
|
۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام علی سعیدی در افتتاحیه مجموعه فرهنگی آموزشی امامت سپاه که ظهر امروز در مشهد برگزار شد، با بیان اینکه جامعه ما باید بیش‌ از پیش روی منویات رهبر معظم انقلاب حساس باشد، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در بین مسائل اخیر به استحکام درونی نظام و عدم توجه به بیرون، جامعیت دین، استقلال، مسأله نفوذ و بحث انقلابی‌گری تأکید دارند.
 
وی ضمن اشاره به خصوصیات مشترک بین زنان و مردان گفت: یکی از این مشترکات انقلابی‌گری است که بسیار مورد توجه مقام معظم رهبری است.
 
سعیدی با بیان اینکه در دو حوزه نظری و رفتاری با چالش مواجه هستیم، عنوان کرد: در حوزه نظری چند سخن مختلف از زبان برخی افراد که خود را در جایگاه نظریه‌پردازان معرفی می‌کنند نقل‌ شده است، بر این اساس عده‌ای گفته‌اند ما باروحیه انقلابی‌گری نمی‌توانیم پیشرفت داشته باشیم.
 
وی در ادامه افزود: خطر عمده در اینجاست که امام (ره) را با گاندی مقایسه می‌کنند و می‌گویند منشا قدرت امام(ره) ماندنی نیست و در حال فروکشی است.
 
وی اظهار داشت: انقلاب در لسان قرآن به تحول درونی تعبیر شده است بطوریکه اگر فردی در خود تحول درونی ایجاد کند، در دل وی انقلاب به وجود آمده است.
 
سعیدی فاصله گرفتن مجموعه‌های وابسته به انقلاب از اصول انقلاب را یک چالش معرفی کرد و گفت از این مسأله به‌عنوان دغدغه یاد کرده‌اند، چراکه نداشتن وابستگی به انقلاب موجب گسستن ارگان‌ها از یکدیگر می‌شود.
 
نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران در پایان سخنان خود به خطر تخلیه روحیه انقلابی‌گری توسط دشمن اشاره و تاکید کرد: با اقدامات فرهنگی و آموزشی باید روحیه انقلابی را در بین مردم ترویج دهیم و مانع رسیدن دشمن به هدف خود شویم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها