خبرهای داغ:
رئیس مجمع رهروان امر به معروف استان گلستان گفت:دشمنان اسلام با ترویج بی حجابی و بی بندوباری در تلاش برای شکستن حریم ها و خطوط قرمز جامعه ایران اسلامی می باشند.
کد خبر: ۸۷۱۱۸۰۱
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام علی اکبر محمدی مهر عصر امروز در مصاحبه با خبرنگار بسیج در رابطه با ترویج بی حجابی و تذکر زبانی امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد:دشمنان اسلام و انقلاب با ترویج بی حجابی و بی بندوباری در تلاش برای تضعیف اعتقادات و شکستن حریم ها و خطوط قرمز جامعه ایران اسلامی می باشند.

وی افزود:حجاب یکی از مهمترین دستاوردها و پیشبردهای انقلاب است و هرگز اجازه نمی‌دهیم که به چنین موضوعی خدشه وارد شود اما دشمن با تغییر ذائقه مردم سعی بر این دارد که بی حجابي را در کشور گسترش دهد.

رئیس مجمع رهروان امر به معروف استان گلستان با بیان اینکه حجاب پوششی هم برای مردان و هم زنان می باشد، تصریح کرد: همان گونه که نماز و زکات از واجبات دین اسلام است و مخالفت با این ضروریات دینی به منزله خروج از دین است، مخالفت با حجاب و عفاف به عنوان یکی از ضروریات مسلم دین به منزله خروج از دین می باشد

حجت الاسلام محمدی مهربیان داشت: هفته حجاب و عفاف فرصتی بود برای تذکر زبانی و فرهنگ سازی در زمینه حجاب و توجه بانوان به این امر مهم، لذا به پاس احترام به ارزش های دینی و اسلامی و حجاب مقدس بانوان محجبه توزیع شاخه های گل بین بانوان محجبه گرگانی انجام می شود.

وی با اشاره به اینکه تذکر زبانی و تشویق به حجاب در طول سال در حال اجرا می باشد گفت: باید از هرگونه ابزاری برای جذب و کشاندن افکار جوانان به سمت ارزش های اسلامی استفاده کرد و این حرکت نیز می تواند عاملی مؤثر در جذب بانوان به مسئله عفاف و حجاب به حساب آید.

رئیس مجمع رهروان امر به معروف استان گلستان افزود: این کار می تواند زمینه ساز نوعی تحول در جوانان گردد به ویژه کسانی که حجاب اسلامی را به طور کامل رعایت نمی کنند و یا پوشش نامناسبی دارند لذا امیدواریم با تشویق افراد باحجاب و ایجاد فضایی بیشتر برای حضور این افراد بتوانیم چنین فضایی را در کل شهر غلبه دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها