خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در جمع پایوران هنگ مرزی این شهرستان، گفت: دشمن تلاش دارد با هر وسیله و ترفندی، راه پیشرفت اسلام را بگیرد.
کد خبر: ۸۷۱۱۸۰۸
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۴:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رجب احمدی افزود: در حال حاضر ایران اسلامی مهم‌ترین خطر برای نقشه‌های پلید دشمنان است و آنها تلاش دارند با انواع ترفندها، از جنگ نرم و هجمه فرهنگی گرفته، با تحریم و تهدید ایران اسلامی را منزوی کنند.

وی با اعلام اینکه امروز دشمن طرح نفوذ در کشور را کلید زده، تصریح کرد: رهبر فرزانه انقلاب دهها بار بحث نفوذ دشمن را مطرح کردند و اینکه برخی‌ها می‌خواهند اعلام کنند دشمن در صدد براندازی نظام نیست، از آنها باید تعجب کرد.

حجت الاسلام احمدی یادآوری کرد : در این چهار دهه انقلاب اسلامی، دشمن انواع ترفند را در پیش گرفته ولی ما به واسطه داشتن تاریخ کهن اسلامی و نیز فرهنگ عاشورایی و حسینی، باید حواس خود را به خوبی جمع کنیم تا مغلوب دشمن نشویم.

وی با توجه به اینکه نیت امام خمینی(ره) از ایجاد انقلاب در کشور، احیای اسلام ناب محمدی(ص) در جهان بود، اظهار داشت: همین خلوص نیت، موجب تقویت انقلاب اسلامی ایران شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا با تاکید به اینکه باید بر توسعه ارزش ها در جامعه اسلامی که وظیفه پاسداری از خون شهدا است، حرکت کرد، بیان کرد: باید به تاسی از شهدا در راه انقلاب اسلامی و ولایت که مسیر شهدا است، با جدیت گام برداریم.

وی با اشاره به توطئه استکبار در فضای مجازی و ماهواره ها، گفت: دشمن به دنبال تخریب بنیان خانواده ها و به تبع آن تضعیف انقلاب اسلامی است و برای حفظ این ارزش ها همه باید تلاش کنند.

حجت الاسلام رجب احمدی با اشاره به اینکه برخی‌ها فکر می‌کنند با ارتباط با امریکا و ایادی آنها، کشور از گزند حوادث دور می‌ماند، خاطرنشان کرد: راه نجات کشور از گزند حوادث، قرار گرفتن در مسیر الهی، ولایت مداری و ولایت پذیری است.

ارسال نظرات