خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: مسئول بسیج مهندسین کشاورزی سپاه شبستر در حاشیه برگزاری اردوهای جهادی بخش تسوج، حضور مهندسین کشاورزی در اردوهای جهادی را موجب افزایش اعتماد و امید مردم به بسیج دانست.
کد خبر: ۸۷۱۱۸۱۰
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۴:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، اسد درخشانی روند فعالیت مهندسین کشاورزی بسیجی در این اردو 15روزه را بسیار مثبت ارزیابی و گفت: حضور مهندسین کشاورزی با تفکر جهادی اعتماد اهالی روستاها این بخش را به بسیج افزایش دادهو موجب امیدواری و دلگرمی اهالی روستاها شده است.

وی از سازماندهی مهندسین کشاوری بخش تسوج برای ارائه خدمات مشاوره ای و فنی کشاورزی برای روستائیان در این بخش خبر دادو اظهار داشت : طی هماهنگی با مسئولان جهاد کشاورزی تسوج، در طول این اردوی جهادی که در سه روستای غلمانسرا، امستجان و قزلجه بخش تسوج شبستر در حال برگزاری است، در هر روز چهار مهندس کشاورزی در جمع اهالی این روستاها حضور خواهند داشت.

درخشانی شناسایی قابلیت های منابع آبی و خاکی با نمونه برداری ازخاک و آب قنات ها و برگزاری کلاس های مشاوره کشاورزی برای حصول نتیجه هرچه بهتر فعالیت های کشاورزی را از جمله اهداف حضور مهندسین کشاورزی در روستاهای بخس تسوج برشمرد.

وی با قدردانی از همکاری و تعامل اداره جهاد کشاورزی بخش تسوج در اردوهای جهادی، خاطرنشان کرد: درطول این اردو، قنات سه روستای غلمانسرا، امستجان و قزلجه به همت جهاد کشاوری تسوج و جهادگران بسیجی لایروبی خواهند شد.

ارسال نظرات