اجرای طرح اوقات فراغت جوانه های صالحین در میناب

فرمانده حوزه مقاومت شهید عمرانی میناب (استان هرمزگان) از افتتاح طرح اوقات فراغت جوانه های صالحین پایگاه مقاومت امام جعفرصادق(ع) میناب باحضور بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج خبرداد.
کد خبر: ۸۷۱۱۸۳۰
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۹

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بسیج مساجد و محلات: احمد رنجبر زاده کلیبی فرمانده حوزه مقاومت شهید عمرانی میناب , مهمترین هدف اجرای این طرح را غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در ایام تابستان عنوان کرد.
وی شعار محوری این طرح را« نشاط و تعالی با محوریت اقتصادمقاومتی» بیان کرد و افزود: طرح کشوری جوانه های صالحین در راستای احیای فرامین رهبرمعظم انقلاب مبنی بر شکوفایی استعدادهای نوجوانان و جوانان برگزار می شود.

رنجبر زاده با اشاره به اینکه طرح جوانه های صالحین در دو بازه زمانی اجرا می شود، گفت: اولین بازه اجرای این طرح از 17 خرداد تا 18 شهریور وبازه دوم آن نیز از 25 شهریور تا 19 اسفند امسال تحت عنوان مکمل جوانه های صالحین برای عمق بخشی به محتوای حلقه های صالحین اجرا می شود.

فرمانده حوزه مقاومت شهید عمرانی میناب با بیان اینکه پایگاه های مقاومت بسیج به عنوان مجری بخش های مختلف این طرح است، ادامه داد: این طرح با محوریت مربی و سرگروه های حلقه های تربیتی صالحین در کنار فرماندهان واعضای شورای پایگاه به صورت کمی و کیفی برای جوانان و نوجوانان اجرا می شود.

وی با بیان اینکه برنامه های نظارتی در روند برگزاری این طرح توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب  انجام می شود، گفت: در این طرح مشکلات اجتماعی جامعه با حضور مربیان و بسیجیان مورد بررسی قرار گرفته و افراد به نقطه نظرات خود می پردازند.

انتهای پیام/ت

ارسال نظرات
آخرین اخبار