معاون اداري مالي كميته‌ امداد استان اردبيل اعلام كرد: از ابتداي سالجاري تا كنون، يك هزار و 150 مورد تسهيلات كارگشايي در جهت حل مسائل ضروري خانواده‌هاي نيازمند و به حداقل رساندن مشكلات آنان پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۷۱۱۸۴۱
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، تقي زارعي با بيان اينكه در اين راستا بيش از 13 ميليارد و 881 ميليون ريال تسهيلات در اختيار مددجويان قرار گرفته است، گفت: چنين تسهيلاتي به صورت كاملا قرض الحسنه در زمينه‌هاي درمان، ودیعه و تعمیرات مسکن، تحصيلي، كمك هزينه ازدواج و رفع سایر مایحتاج خانواده‌هاي بي‌بضاعت اعطا می‌شود.

وي با اشاره به اينكه كميته امداد با هدف حفظ عزت و كرامت خانواده‌هاي آسيب پذير مي‌كوشد تا با ارائه تسهيلات كارگشايي و مساعدت‌هاي موردي موجب دلگرمي آنان را فراهم آورد، اظهار كرد: بر اين اساس با راه اندازي صندوق قرض الحسنه ولايت، تلاش داريم تا با همياري و مساعدت خيرين خدمات بيشتري را به اقشار نيازمند ارائه كنيم.

زارعي با اعلام اينكه در طول اين مدت 4 فرد نيكوكار در قالب وام خيرين با مبلغ 75 ميليون ريال به خانواده‌هاي تحت حمايت كمك كرده‌اند، افزود: خير ديگري نيز با مشاركت در طرح باقيات و صالحات، بالغ بر50 ميليون ريال در اختيار كميته امداد استان قرار داده است تا در جهت رفع مشكلات نيازمندان به صورت قرض الحسنه پرداخت شود.

معاون اداري مالي كميته امداد استان اردبيل در بخش پاياني سخنان خود با اشاره به اينكه با پرداخت وام محكومين موجبات آزادي 9 نفر از زندانيان جرائم غير عمد فراهم شد، گفت: بالغ بر 597 ميليون ريال تسهيلات به اين افراد پرداخت شد تا آنان به آغوش گرم خانواده‌هاي خود بازگردند.

ارسال نظرات