رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل گفت:
متأسفانه تنها خواسته خیرین این است که مدرسه به نام خود آن ها باشد اما در سال‌های گذشته آموزش و پرورش استان نسبت به تغییر نام مدارس اقدام کرده و اغلب مدارس تغییر نام یافته است.
کد خبر: ۸۷۱۱۸۴۸
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۴

جواد قرآن نویس رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل در گفت وگو با خبرگزاری بسیج از اردبیل، تصریح کرد: از سال ۷۸ تا سال ۹۴، ۳۵۰ مدرسه در قالب هزار و ۴۱۶ کلاس درس در استان اردبیل احداث شده است.

وی جمع کل تعهدات خیرین در ۱۷ دوره جشنواره خیرین مدرسه‌ساز را دو هزار و ۵۰ میلیارد ریال عنوان و اضافه کرد: در حال حاضر نیز خیرین ۲۹ مدرسه در قالب ۱۴۵ کلاس درس احداث می‌کنند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل با تأکید بر اینکه سه مدرسه شامل مدرسه شش کلاسه در نمین، شش کلاسه در گل مغان و پنج کلاسه در قلعه جوق در دست احداث است، ابراز امیدواری کرد تا مهر ماه امسال این سه مدرسه تحویل آموزش و پرورش شود.

قرآن نویس در خصوص زمان اتمام ۲۹ مدرسه دیگر نیز اضافه کرد: به دلیل اینکه این پروژه‌ها به صورت مشارکتی با همکاری نوسازی مدارس اجرا می‌شود نمی‌توان زمان قطعی را در نظر گرفت.

وی گفت: متأسفانه تنها خواسته خیرین این است که مدرسه به نام خود آن ها باشد اما در سال‌های گذشته آموزش و پرورش استان نسبت به تغییر نام مدارس اقدام کرده و اغلب مدارس تغییر نام یافته است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان تأکید کرد که حتی مقام معظم رهبری به عدم تغییر نام تأکید داشته‌اند و با این وجود امروز این مهم در خود استان اردبیل که نزدیک به ۵۰۰ خیر مدرسه‌ساز دارد مورد غفلت است.

قرآن نویس افزود: به همین دلیل تکمیل پروژه نیمه‌تمام مدرسه‌سازی و نام‌گذاری آن به نام خیر چندان مورد استقبال نیست و تنها یک مورد در سرعین اجرا شده است.

ارسال نظرات