شهردار منتخب مشگین‌شهر:

تامین قیر و آسفالت شهری همچنان معضل بزرگ مشگین شهر

مشگین‌شهر مشکلات زیادی دارد و چنانچه مدیریت خوبی در خصوص مسائل مختلف شهری صورت نگیرد با بحران جدی روبه رو خواهیم شد.
کد خبر: ۸۷۱۱۸۵۰
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، مسعود خیرجو شهردار منتخب مشگین‌ شهر با بیان برنامه های خود برای مدیریت شهری گفت: مشگین‌شهر مشکلات زیادی دارد و چنانچه مدیریت خوبی در خصوص مسائل مختلف شهری صورت نگیرد با بحران جدی روبه رو خواهیم شد.

وی افزود: با توجه به نیروهای مازادی که در شهرداری وجود دارد اولویت اصلی و اساسی ما ساماندهی این نیروها خواهد بود و با تقسیم شهر به دو منطقه مجزا می توانیم با ایجاد رقابت در اجرای برخی از فعالیت‌ها مثل تنظیف و خدمات شهری موفق عمل نماییم و از تمامی توان خود استفاده برده و کارایی بیشتری هم داشته باشیم و چنانچه کوتاهی در انجام وظایف کارگران مشاهده گردد از ادامه فعالیت آنها جلوگیری خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: حدود ۶۶۹ هزار مترمربع آسفالت برای شهر مورد نیاز است یعنی معادل ۸۷۶۷ تن و طبق برآوردی که شده است حدود ۲۰ درصد شهر به آسفالت ضروری نیاز داشته و بسیاری از محلات در وضعیت خوبی از این منظر قرار ندارند.

شهردار جدید مشکین شهر افزود:کارهای زیادی در شهر وجود دارد که با مدیریت خوب می‌توانیم از نیروهای شهرداری در این امورات استفاده کرده و منبع درآمدی جدیدی برای شهر و شهرداری ایجاد کنیم .

خیرجو تامین قیر را از مباحث مهم خواند و تصریح کرد: با مساعدتهای مسئولان و نماینده منتخب مردم در خانه ملت امیدواریم قیر مورد نیاز تامین و بتوانیم خدمات خود را در بخش عمرانی خصوصاً آسفالت معابر توسعه دهیم .

وی مشکلات حاشیه نشینی و بحران اجتماعی حاصل از این امر را ناخوشایند خواند و افزود: در حدود ۱۳ منطقه حاشیه نشینی در شهر داریم که ارائه خدمات به این مناطق غیرقانونی بوده و باعث عدم کسب درآمد شهرداری شده و تبدیل به معضل جدی برای مبلمان شهری شده است و چنانچه در این خصوص چاره اندیشی نشود مشکلات زیادی به همراه خواهد داشت.

شهردار منتخب شورا در ادامه با اشاره به طرح ضربتی با عنوان طرح ساماندهی با چشم انداز طرح جامع را یادآور و اظهار داشت: چنانچهاین طرح مورد تصویباستانداری قرار گیرد می‌توانیم ضمن کاستن موضوع حاشیه نشینی تبعات اجتماعی ناخوشایند این مسئله را نیز حل و فصل کنیم.

خیرجو در ادامه موضوعات دیگری را همکهباید مورد توجه اساسی قرار گیرد را بیان و تاکید کرد: موضوع خروج مشاغل و صنایع مزاحم شهری از داخل شهر، بازگشایی خیابان ۴۵ متری، ایجاد شهرک اقماری، ساماندهی ورودی‌های شهر از دیگر مشکلات شهری است که باید به نحو احسن مدیریت شود.

شهردار مشکین شهر اظهار امیدواری کرد: با مساعدت‌ها و حمایت‌های نماینده شهرستان و حل و فصل برخی از مشکلات موجود مثل الماس غرب بتوانیم تا پایان سال ۹۵ از بار بدهی‌های شهرداری کم کرده و با ارائه طرح های مختلف بتوانیم در جذب اعتبارات موفق عمل کنیم.

در 9 تیر ماه سال جاری مسعود خیر جو به عنوان شهردار منتخب مشگین‌شهر انتخاب و جهت صدور حکم به استانداری اردبیل معرفی شده است اما هنوز به صورت رسمی روی کار نیامده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار