نماینده منتخب مردم مشکین شهر گفت:

حمایت خود را از شهردار جدید مشکین شهر اعلام میکنم

بنده در انتخاب شهردار جدید مشکین شهر هیچ دخالتی نداشته‌ام و آمادگی هرگونه پیگیری مسائل شهر و شهرداری را با مسئولان تا حصوص نتیجه داشته و حمایت خود را از شهردار جدید مشکین شهر اعلام میکنم.
کد خبر: ۸۷۱۱۸۵۲
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشکین شهر، ولی ملکی نماینده منتخب مردم مشکین شهر در خانه ملت در جلسه مشترک با شورای شهر با اظهار اینکه حضور در جمع اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار مشکین شهر مایه دلگرمی ما شده است گفت:حل مشکلات مردم امر واجبی است که بردوش مسئولان گذاشته شده و از آنجا که هدف و رسالت شورا و شهرداری خدمت به مردم می باشد بنده نیز حمایت خود را از طرح ها و برنامه های شورا و شهرداری اعلام میکنم.

ملکی گفت: بنده در انتخاب شهردار جدید مشکین شهر هیچ دخالتی نداشته و ضمن تبریک این مسئولیت به شهردار منتخب شورا اعلام میدارم آمادگی هرگونه پیگیری مسائل شهر و شهرداری را با مسئولان تا حصوص نتیجه داشته و حمایت خود را از شهردار جدید مشکین شهر اعلام میکنم.

نماینده مردمدر خصوص تعامل شورا و شهرداری هم گفت:شهردارانی موفق عمل کرده اند که اختیار تام داشته و بتواند با اندیشه و تدبیر مدیریتی خود به اداره امور شهری بپردازد و شورا نظارت بر این امورات را داشته باشد.

وی در خصوص کارگران شهرداری و مشکلات آنها هم گفت: سوء مدیریت باعث شده است تعداد زیادی از نیروهای شهرداری نتوانند داشته های خود را بکار ببرند و امیدواریم شهردار جدید بتواند با برنامه ریزی هایی که انجام خواهد داد از تمام نیروها به نحو مطلوب استفاده کرده و با ارائه خدمات بهتر به شهروندان باعث رضایت شهروندان گردند.

ملکی مدیریت خوب را در کاستن بار بدهی شهرداری عامل مهمی خواند و بیان داشت:رقم ۲۰ میلیارد بدهی شهرداری رقمی نیست که مدیر خوب نتواند آن را پرداخت نماید و چنانچه مدیریت خوبی در هزینه ها و درآمدها شود می توان این بدهی ها را پرداخت نمود و آینده روشنی برای شهرداری تبیین نمود.

نماینده منتخب مردم در ادامه از مکتوب نامه خود به وزیر کشور در ۱۴ تیرماه سالجاری در خصوص مسائل و مشکلات شهرداری خبر داد و گفت:مشکلات شهرداری را بصورت مکتوب به وزیر کشور اطلاع داده و خواستار مساعدت وزیر محترم برای حل و فصل این مشکلات شده ایم.

در ادامه ملکی پیگیری تمامی مواردی را که توسط اعضای شورا و سرپرست شهرداری همچنین شهردار جدید مطرح شده بود را اعلام و اظهار داشت با تعامل و همکاری که در بین اعضای شورا و شهردار وجود خواهد داشت بتوانیم در ادامه کار موفق عمل نموده و افق روشنی را برای شهر پیش بینی کنیم.

ارسال نظرات