خبرهای داغ:
رئیس جمهوری اسلامی ایران در بدو ورود به فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه اظهار امیدواری کرد این سفر مایه خیر و برکت برای مردم عزیز و غیور کرمانشاه باشد.
کد خبر: ۸۷۱۱۹۷۱
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح یکشنبه در بدو ورود به فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی در سخنانی کوتاه گفت: بسیار خوشحالم که پس از ماه مبارک صیام و ماه طهارت روح، خداوند توفیق داد تا سفر دولت تدبیر و امید به استان شهید پرور و مرزدار کرمانشاه باشیم.
رئیس جمهوری اسلامی ایران در ادامه افزود: در این سفر انشاءالله طرح هایی برای توسعه استان مدنظر است بخصوص طرح هایی که در سال های 95 و 96 اجرایی و عملیاتی می شود و چه طرح هایی که در تهران تصمیم گیری شده و همچنین طرح هایی که اینجا مورد بحث قرار می گیرد.
دکتر روحانی اظهار کرد: در این سفر در جمع روحانیون و فرهیختگان جلسه داریم و از نظرهای آنها استفاده می کنیم و طرح هایی که مدنظر است در شورای اداری استان مورد بحث و بررسی قرار خواهیم داد و مانند همه استان ها یک جلسه ای هم برای توسعه استان داریم.
کاروان دولت تدبیر و امید روز یکشنبه 27 تیرماه از طریق فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی وارد استان کرمانشاه شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، استاندار، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران دستگاه های اجرایی استان قرار گرفت.
ارسال نظرات