خبرهای داغ:

رئیس جمهوری وارد کرمانشاه شد

دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری و هیات دولت در بیست و نهمین سفر استانی خود از طریق فرودگاه بین المللی شهید اشرفی وارد کرمانشاه شدند.
کد خبر: ۸۷۱۱۹۷۶
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، رئیس جمهوری در بدو ورود به کرمانشاه مورد استقبال مقامات محلی از جمله آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، اسدالله رازانی استاندار کرمانشاه، نمایندگان مردم این استان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه اهل سنت کرمانشاه و امام جمعه شهرستان پاوه و جمعی از فرماندهان نظامی، انتظامی و مدیران اجرایی استان قرار گرفت.
دکتر روحانی در سفر یک روزه خود به کرمانشاه برنامه های متعددی دارد که این برنامه ها از دیدار عمومی با مردم در ورزشگاه آزادی کرمانشاه آغاز و با نشست خبری پایان می یابد.
رئیس جمهوری قرار است از دقایقی دیگر با حضور در محل استادیوم آزادی شهر کرمانشاه ضمن دیدار با مردم به سخنرانی بپردازد.
دیدار با نخبگان و ایثارگران استان، دیدار با فعالین اقتصادی و حضور در جلسه شورای اداری استان از جمله برنامه های دکتر روحانی در کرمانشاه خواهد بود.
رئیس جمهوری همچنین در پایان برنامه های خود در نشستی خبری با اصحاب رسانه برنامه ها و دستاوردهای سفر یک روزه خود به کرمانشاه را نیز تشریح می کند.
طبق اعلام قبلی معاونت اجرایی رئیس جمهوری، قرار شده 20 نفر از وزرا، معاونین، مشاورین و دستیاران و مسئولان عالی رتبه کشوری، رئیس جمهور را در سفر به کرمانشاه همراهی کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار