جانشین سپاه ناحیه گرمسار:

اقتصاد مقاومتی اقتصادي مقاوم و پایدار برابر توطئه های دشمنان است

جانشین سپاه ناحیه گرمسار انعطاف پذیر ، درون زا ، برون گرا ، فرصت ساز و پیشرو بودن را از شاخصه های اصلی اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی اقتصادي مقاوم و پایدار برابر توطئه های دشمنان است.
کد خبر: ۸۷۱۱۹۹۹
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاري بسيج از گرمسار، سرهنگ پاسدار گلینی جانشین فرمانده سپاه ناحیه گرمسار جلسه حلقه تعالی بسیجیان پایگاه بسیج خاتم الانبیاء (ص) امور انتقال غرب در گرمسار كه با حضور بسیجیان پایگاه بسیج خاتم الانبیاء (ص) و فرمانده بسیج ادارات گرمسار  برگزار شد؛ در خصوص سیاستهای 24 گانه اقتصاد مقاومتی ابلاغی توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی یک اقتصاد مقاوم و پایدار در مقابل توطئه های دشمنان است.

سرهنگ گلینی انعطاف پذیر، درون زا، برون گرا، فرصت ساز و پیشرو بودن را از شاخصه های اصلی اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: صرفه جویی در منابع انرژی از جمله برق از شاخصه های مهم اقتصاد مقاومتی است.

وی با توجه به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، به تشریح سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی از طرف رهبر معظم انقلاب و همچنین رسالت بسیجیان در مورد آن پرداخت و گفت: بسیجیان به عنوان نیروهای ارزشی و انقلابی در تحقق اقتصاد مقاومتی رسالت مهمتری را بر عهده دارند که در قالب گفتمان سیاسی، فرهنگی و بسیج سازندگی بدان در این مسیر گام بردارند.

گلینی  خواستار تلاش بیشتر بسیجیان برای شناساندن و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در بین عامه مردم شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار