براثر سانحه رانندگی اتفاق افتاده برای مینی‌بوس حامل زائران دانش‌آموز زنجانی در ساوه، یک نفر کشته، یک نفر به سبب جراحات مورد جراحی قرار گرفته، ۳نفر نیز بستری و ۱۵نفر بصورت سرپایی مداوا شد.
کد خبر: ۸۷۱۲۰۲۰
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر شهرستان ساوه؛ روز گذشته ساعت 15:35 دقیقه برخورد یک دستگاه مینی‌بوس و تریلر به پایگاه امداد و نجات جاده ای ساوه یادمان شهدای آوه اعلام گردید که عوامل پایگاه بلافاصله به محل اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر ساوه با اعلام این خبر که دستگاه مینی بوس حامل دانش‌آموزان زنجانی بوده است گفت: این حادثه در کیلومتر 10 جاده قدیم ساوه_سلفچگان رخ داد که در اثر این حادثه و با توجه به تعداد زیاد مصدومین دو گشت سیار جمعیت هلال احمر ساوه بلافاصله جهت امدادرسانی اعزام شدند.

محمد رضایی در ادامه گفت: هشت نفر از مصدومین حادثه توسط عوامل هلال احمر و ۱۲ نفر توسط اورژانس به مراکز درمانی شهرستان ساوه منتقل و یک نفر به صورت سرپایی مداوا شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسافران مینی بوس سانحه دیده دانش آموزان مدرسه ابهر سلطانی زنجان بودند که برای زیارت حرم کریمه اهل بیت قم به این شهرستان سفر می‌کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات