داود مرادیان در گفتگو با «بسیج»:
کارگردان و مستندساز کشورمان گفت: نگاه آدمها در سینما مهدوی نیست، مدیریت سکولار الان بر سینما حاکم است، یک مدیریت هم داریم که اینها مذهبی هستند این افراد بودجه می گذارند ولی آدم ندارند که این کار را انجام دهد یعنی ماتریالی دستشان نیست.
کد خبر: ۸۷۱۲۰۴۴
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴
داود مرادیان کارگردان و مستندساز کشورمان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج با اشاره به جای خالی مهدویت در سینما و اینکه سینماگران و مسئولان حوزه سیاست گذاری سینما توجه جدی به موضوع مهدویت ندارند گفت: کارگردان های ما به دنبال بحث های فلسفی و ایدئولوژیک نمی روند، مگر اینکه صدا و سیما کاری را مصوب کند و پشتش بودجه ای باشد و صرفا به عنوان یک درآمد نگاه کنند.

وی افزود: خود مهدویت یک موضوع کلان است که می تواند ریز ترین مسائل اجتماعی را شامل شود یعنی شما با نگاه مهدوی به قضیه رانندگی نگاه کنید به راحتی ممکن است کما اینکه الان با نگاه سکولار نیز به این مسئله نگاه می کنند.

مرادیان گفت: مسئله همین است که نگاه آدمها در سینما مهدوی نیست، ما دو نوع مدیریت در این کشور داریم یک نوع مدیریت سکولار داریم که الان بر سینما حاکم است، یک مدیریت هم داریم که اینها مذهبی هستند این افراد بودجه می گذارند ولی آدم ندارند که این کار را انجام دهد یعنی ماتریالی دستشان نیست.

کارگردان و مستندساز کشورمان اظهار داشت: فاصله بین ادبیات و تولید خیلی بالا است، فاصله بین کتب مذهبی و ادبیات نیز بالا است بنابراین زنجیره ای که باید برای تولید محصول باشد وجود ندارد.

ارسال نظرات