کارشناس امور قرآنی بروجن از برگزاری جلسات استعداد یابی قرآن کریم در اداره تبلیغات اسلامی این شهر ویژه ی جوانان و نوجوانان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۲۰۵۵
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس امور قرآنی شهرستان بروجن گفت: همزمان با فصل تابستان و اوقات فراغت و با تعطیلی مدارس کلاس های آموزشی قرائت تخصصی قرآن کریم با هدف شناسایی نخبه های قرآنی در شهر ستان بروجن برای اولین بار تشکیل شد .

حجت الاسلام محمد منصوری در مراسم افتتاحیه این کار گروه طی سخنانی هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را تهیه ابزار و بستر لازم برای رشد نسل جدیدی از قاریان قرآن اعلام کرد و در ادامه نیز به تشریح آفت عمده که در کمین قاریان قرآن است، پرداخت.

کارشناس امور قرآنی اداره تبليغات اسلامي شهرستان بروجن ادامه داد: امور مقدسی همچون قرائت قرآن کریم را با تمام تکریم و تجلیلی که بزرگان دین از قاریان قرآن دارند از این آفت در امان ندانست و افزود: نصیب قاریان قرآن در قیامت نباید محدود در خواندن آن با صوت خوش، تشویق مردم و گرفتن هدیه از آنها باشد

حجت الاسلام منصوری اذعان کرد: نبود اعتبارات کافی به منظور تشویق و ترغیب جوانان و نوجوانان و برگزاری اردو های درون استانی جهت جذب آنها از معضلات فعالیت های قرانی است.

گفتنی است، این شهرستان با دارا بودن 20 مرکز قرانی و همچنین برگزاری هر شب یک جلسه قرآنی در منازل و مساجد و حسینه ها پیشرو فعالیت های قرآنی در استان می باشد .

ارسال نظرات