مدیرکل کانون پرورش فکری چهارمحال و بختیاری از افتتاح مرکز کانون زبان بروجن، کتابخانه سیار بخش گندمان، فروشگاه محصولات فرهنگی کانون و سالن نمایش مرکز کیان در مردادماه خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۲۰۷۳
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرزاد رحیمی مدیر کل کانون استان اظهار داشت: مرکز کانون زبان بروجن دومین مرکز زبان استان پس از مرکز زبان شهرکرد است.

وی افزود: اکنون به 3500 فراگیر در کانون زبان شهرکرد خدمات ارائه می‌شود که بیش از 3 هزار نفر نیز در نوبت ثبت‌نام هستند.

مدیرکل کانون پرورش فکری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه کتابخانه سیار بخش گندمان سومین کتابخانه سیار استان است، بیان کرد: کتابخانه‌های سیار کوهرنگ و شهرکرد به 47 روستا و این کتابخانه نیز به 27 روستای دیگر خدمات ارائه می‌دهد.

رحیمی با اشاره به عرضه تولیدات کانون در فروشگاه محصولات فرهنگی در میدان ابوریحان جنب اداراه کل کانون پرورش فکری استان گفت: در این فروشگاه لوازم‌التحریر، کتاب و بازی‌های فکری تولید شده در کانون به فروش می‌رسد که قابلیت توزیع در کل استان را نیز دارد.

وی با اشاره به گسترش و رشد کمی و کیفی فعالیت‌های کانون افزود: استفاده از خدمات آموزشی و پرورشی کانون حق همه کودکان و ما باید امکان پوشش و شرایط بهتر برای استفاده دیگر کودکان استان از فعالیت‌های پرورشی کانون را فراهم کنیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت توجه به کیفیت آموزشی کارگاه‌های مراکز رشد رفتاری اعضا در کنار استفاده از این امکانات بیان کرد: کارگاه‌های فرهنگی، هنری و ادبی در ترم دوم تابستان و همچنین در فصول مختلف سال نیز برگزار می‌شوند.

رحیمی با اشاره به برگزاری کلاس‌های ویژه خاطرنشان کرد: جذب و پایدارسازی اعضا، معرفی فعالیت‌های کانون به عموم مردم و پوشش بیشتر و بهتر کودکان و نوجوانان را از اهداف برگزاری کلاس‌های ویژه در کانون دانست.

ارسال نظرات