اولین جلسه کارگروه اجرایی و اطلاع رسانی یازدهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر در اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۲۰۸۴
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳

اولین جلسه کارگروه اجرایی و اطلاع رسانی یازدهمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر در اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان گفت: کارآفرینان همواره به عنوان عامل تغییرات در نظام اقتصادی ،اجتماعی نقش آفرینی می کنند.

یوسفی افزود: با توجه به اهمیت کارآفرینی، برنامه ریزی و سیاستگذاری در زمینه توسعه و ترویج آن از الزامات برنامه های مختلف توسعه اقتصادی کشور بوده و ماهیت فرادستگاهی و فرابخشی مقوله کارآفرینی توجه به آن را توسط تمامی دستگاهها ضروری می سازد.

وی در ادامه اظهار داشت: در همین ارتباط، یکی از برنامه های مهم وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی با توجه به رسالت و وظایف خود، انجام فعالیت های بنیادی در خصوص توسعه و ترویج کارآفرینی می باشد؛ بدین منظور هر ساله این وزارتخانه با هدف شناسایی کارآفارینان در سراسر کشور و انتخاب برترین کارآفرینان و معرفی آنان به عنوان الگوهای برتر به آحاد جامعه خصوصاً جوانان، اقدام به برگزاری جشنواره کارآفرینان برتر می نماید.

مدیر اشتغال و کارآفرینی اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان زنجان به توضیح نظام نامه این جشنواره پرداخت و با بیان اهداف این جشنواره فرآیند انتخاب کارآفرینان برتر را طبق این نظام نامه در دو مرحله اعلام کرد و تصریح کرد: مرحله اول انتخاب کارآفرینان برتر استانی و مرحله دوم انتخاب کارآفرینان برتر ملی از بین منتخبین استانی با انجام داوری وبازدید از محل فعالیت افراد انجام می شود.

یوسفی ارکان جشنواره را رئیس جشنواره کارآفرینان برتر، شورای سیاستگذاری جشنواره، دبیرخانه جشنواره، کارگروه علمی جشنواره و کارگروه اجرایی و اطلاع رسانی جشنواره بیان کرد و به تشریح اعضا و وظایف و اختیارات هر یک پرداخت و گفت: به استثناء رئیس جشنواره و کارگروه علمی ،سایر ارکان در هر مقیاس ملی و استانی وجود دارند.

مدیر اشتغال وکارآفرینی در پایان زمان انجام فرآیند انتخاب کارآفرینان در استان ها را (ثبت نام،داوری،بازدید و ...) از نیمه خرداد تا پایان شهریور ماه اعلام کرد و خاطر نشان ساخت: اجرای مراسم جشنواره استانی به پیشنهاد دبیرخانه استان و با تأیید شورای سیاستگذاری استان در محدوده زمانی هفته جهانی کارآفرینی (هفته آخر آبان) خواهد بود و زمان انجام فرآیند انتخاب و داوری کارآفرینان برتر ملی نیز از نیمه شهریور آغاز و در آبان ماه پایان می پذیرد.

گفتنی است، اجرای مراسم جشنواره ملی کارآفرینان برتر توسط شورای سیاستگذاری جشنواره ملی اعلام خواهد شد.

ارسال نظرات