علی اکبری با بیان اینکه مدیران با فیش نجومی برجسته نشوند افزود: بسیاری از دستگاه ها و سازمان های اجرایی در برابر فیش نجومی عقب نشینی داشته و سکوت در پیش گرفته اند. نباید فقط با مدیر نجومی را مواخذه نکرد بلکه دستگاه ها و ذی حسابان مرتبط را هم مورد بازخواست قانونی قرار داد.
کد خبر: ۸۷۱۲۰۸۷
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۹

علی اکبری عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس  در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: سالهای متمادی به عنوان مدیر در بخش های اجرایی ایفای نقش داشتم فقط مدیر ذی حساب حقوقی محسوب نمی شود بلکه عوامل حمایتی فراوانی وجود دارد تا مسیر را طی کرده و حقوق نجومی را به مدیر برسانند.

وی با بیان اینکه نباید مدیران با فیش نجومی برجسته شوند افزود:  بسیاری از دستگاه ها و سازمان‌های اجرایی در برابر فیش نجومی عقب نشینی داشته و سکوت در پیش گرفته اند و فقط مدیر را مواخذه نکرد بلکه دستگاه ها و ذی حسابان مرتبط را هم مورد بازخواست قانونی قرار داد.

اکبری بیان داشت: برای واریز اعتبارات، تبصره های فراوانی وجود دارد تا امکان پرداخت را مهیا سازد، باید همه عواملی که در سلسله دریافت و پرداخت حقوق نجومی نقش داشته اند شناسایی و پیگیری لازم را انجام داد.

ارسال نظرات