مرتضی علی عباس میرزایی در گفتگو با «بسیج»:

مسئولان از طرح های مهدویت فیلم سازان استقبال نمی کنند

کارگردان و مستندساز کشورمان گفت: چرا وقتی یک فیلم ساز در این زمینه طرح و ایده می برد از او استقبال نمی شود، این مشکل فیلم ساز نیست اکثر کسانی که فیلم می سازند دغدغه های دینی و مذهبیشان از خیلی از مسئولان بیشتر است.
کد خبر: ۸۷۱۲۱۵۶
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱
مرتضی علی عباس میرزایی کارگردان و مستندساز کشورمان در گفتگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج گفت: مسئولان باید به این سوالات جواب دهند و بگویند چرا جای مهدویت در سینمای ما خالی است، من فیلم ساز که نمی توانم جواب دهم من نهایتا می توانم مقاومت کنم و آنچه را که نسبت به آن اعتقاد و دغدغه دارم بالاخره به طریقی به فردی بقبولانم.

وی افزود: باید پرسید چرا سینمای ما در حوزه دفاع مقدس و حوزه های دیگر فعال نیست، چرا نهادی که موظف است در حوزه دفاع مقدس کار کند به سراغ مسائل دیگر می رود و کار کردن در مورد دفاع مقدس اولویتش نیست.

میرزایی تصریح کرد: خیلی ها دوست دارند در این حوزه ها کار کنند مثلا در مورد همین فیش های حقوق نجومی باید فیلم ساخته شود یا مثلا را جع به اشتباه های پزشکی باید کار شود ولی اقدامی از سوی متولیان امر صورت نمی گیرد.

کارگردان و مستندساز کشورمان اظهار داشت: چرا نهادی که باید در حوزه مهدویت کار کند اهمیت به این موضوع نمی دهد و راجع به موضوعات دیگر کار می کند ولی به اسم مهدویت پول می گیرد، چرا وقتی یک فیلم ساز در این زمینه طرح و ایده می برد از او استقبال نمی شود، این مشکل فیلم ساز نیست اکثر کسانی که فیلم می سازند دغدغه های دینی و مذهبیشان از خیلی از مسئولان بیشتر است.

میرزایی افزود: ولی امروز متاسفانه دغدغه عده ای از مسئولان ما حقوق های نجومیشان است، در حالی که من کلی فیلم ساز و هنرمند می شناسم که در حوزه های دینی از جمله مهدویت دغدغه دارند ولی بهایی به آنها داده نمی شود تک تک مسئولان باید در این زمینه جواب دهند، مشکل سینمای ما فیلم ساز و هنرمند ما نیست بکه مشکل در مسئولان و سیاست های آنها است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار