به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان:

میثم نصیری، اولین المپیکی تاریخ کشتی زنجان

قهرمان کشتی گیر زنجانی، اولین المپیکی تاریخ کشتی زنجان شد.
کد خبر: ۸۷۱۲۱۵۸
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، قهرمان کشتی گیر زنجانی از قطعی شدن حضور خود در ترکیب تیم ملی المپیک 2016 برزیل خبر داد و گفت: جلسه شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد ظهر جمعه با حضور دکتر سجادی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد ونفرات برتر اوزان المپیکی بر مبنای رقابتهای انتخابی تیم ملی، و سوابق و کارنامه حضور در میادین خارجی کشتی گیران مدعی در هر وزن معرفی شدند وترکیب نهایی تیم ملی المپیک 2016 برزیل مشخص شد.

میثم نصیری افزود: هم اکنون کمتر از یک ماه تا آغاز رقابت های المپیک 2016 بزریل باقی است

وی در ادامه اظهار داشت: دو اردوی تمرینی دیگر تا زمان اعزام به برزیل برگزار خواهد شد که از 1 مرداد ماه سال جاری آغاز می گردد.

نصیری با اشاره به اینکه در حال حاضر نیز در اردو به سر می برد تصریح کرد: این اردو با تمرینات سخت و سنگین همراه است و تا المپیک نیز دو اردوی دیگر برگزار خواهد شد.

وی در ادامه از آمادگی فنی و جسمانی مطلوب خود جهت حضور در این رقابت ها خبر داد و ابراز امیدواری کرد تا با حمایت و همراهی بیشتر مسئولین در رقابت های المپیک موفق عمل نموده و برای کشور عزیزمان ایران و پایتخت شور و شعور حسینی افتخاری دیگر بیافریند.

این کشتی گیر قهرمان با بیان اینکه حمایت های مسئولین در افزایش روحیه و انگیزه ی بیشتر ورزشکاران تاثیر بسزایی دارد خاطر نشان ساخت: مسئولین همواره باید حامی ورزش و ورزشکاران باشند تا انگیزه و روحیه حضور در میادین قهرمانی و بین المللی در آنان افزایش یابد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار