فرمانده سپاه آذربایجان شرقی در شام غريبان شهيد مراثي:

شهداي مدافع حرم از درجه عالي بصيرت برخوردارند

فرمانده سپاه عاشورا در آیین شام غريبان شهيد سيدرضا مراثي گفت: شهداي مدافع حرم از درجه عالي بصيرت برخوردارند.
کد خبر: ۸۷۱۲۱۷۰
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، غلام عسکر کریمیان در جمع مردم ملكان و ليلان در مسجد حضرت اميرالمومنين(ع) ليلان افزود: شهدای مدافع حرم با این بصیرت در برهه كنوني عمق خطر را تشخيص داده و به فرمان ولي امر مسلمين جهان لبيك گفته و راهي اين مبارزه في سبيل الله شده اند.

وی شهيد مدافع حرم سيدرضا مراثي را نماد غيرت ملكان و ليلان و نمونه بارز يك انسان بصير، زمان شناس و مطيع امر رهبر معرفي كرد و گفت: رشادت و شجاعت و عظمت خدايي اين شهدا گزينه هاي روي ميز ما هستند و در حقيقت مايه عزت ما همين شهدا هستند.


این فرمانده بسیجی با بیان اینکه حتي دشمنان اسلام نيز به حقانيت راه اين شهيدان و قداست آن ها واقف هستند، اظهار داشت: متأسفانه معاندين داخلي و خارجي مي خواهند در مأموريت مقدس اين شهدا شك و شبهه ايجاد كنند كه این مسئله بسيار آزاردهنده است.

كريميان در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به توطئه دشمنان در خصوص براندازی نظام، بیان کرد: يكي از مراكز معتبر تحقيقاتي آمريكا به رئيس جمهور و سياستمداران اين كشور گفته است كه طبق تحقيقات موثق و متقن اين انديشكده، براندازی جمهوری اسلامی با گزينه نظامي و حملات جنگي جمهوري اسلامي ايران فكر كودكانه ای است و فقط از دو راه تشديد تحريم ها و نفوذ در مراكز امنيتي و مراكز تصميم سازي جمهوري اسلامي می توانید به اهداف خود برسید.


وی به بيداري و هوشمندي ملت مسلمان در برهه حساس كنوني تاکید کرد و ادامه داد: اينكه يك پاي برجام هميشه لنگ است به خاطر آن است كه مذاكرات را كش بدهند و مسئله را فرسايشي کرده و پروژه نفوذ خود را اجرايي كنند و به اهداف شوم خود برسند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار