اصلی ترین ره آورد سفر به خلخال آغاز عملیات شال ماجولان به ماسوله است که تحول عظیم گردشگری و حضور گردشگران در استان اردبیل و خلخال را رقم خواهد زد.
کد خبر: ۸۷۱۲۱۸۴
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، مجید خدابخش در تشریح سفر یک روزه خود به شهرستان خلخال گفت: اصلی ترین ره آورد سفر به خلخال آغاز عملیات شال ماجولان به ماسوله است که ساخت این مسیر گردشگری تحول گردشگری عظیمی در استان اردبیل و شهرستان خلخال را به دنبال خواهد داشت.

خدابخش به دیدار صمیمی خود با اهالی خمس و استقبال آنان اشاره و گفت: پاسخ به نیازهای مردم از وظایف مسئولین است و برگزاری کارگروه اقتصاد مقاومتی در روستا باحضور اهالی روستای خمس و مدیران کل و معاونین و مسئولین دستگاه های اجرایی منجر به بررسی مشکلات این روستا و ترتیب اثر به حل مشکلات این روستا بود.

استاندار اردبیل عقبه تاریخی روستای خمس و مردم آن و نقش این روستا در قدیم الایام را اشاره و گفت: روستای خمس تاریخی دیرینه دارد و به لحاظ استعداد گردشگری به عنوان پایلوت گردشگری شهرستان خلخال در دستور کار سریع ارگان های خدمات رسان قرار گیرد.

استاندار اردبیل با تقدیر ازاهالی روستای خمس خلخال گفت:سعی شود فضا روستای باحفظ خواستگاه گردشگری این روستا برای پذیرش گردشگران مهیا شود و در این راستا نیز با قول مسئولین کشوری بنیاد مسکن در خصوص نمای ساختمان ها هر روستائی اقدام به مرمت و بهسازی فضای خانه خود با طرح و قالب گردشگری نماید 50 درصد هزینه های نماسازی مسکن وی بر عهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بوده و این را در سفر آقای شاملو به خلخال تعهد شده است.

وی گفت: نزدیک به 30 واحد مسکن روستایی در خمس با این طرح به زیباترین شکل آراسته و پذیرای گردشگران خواهد بود.

مجید خدابخش هدف از انتخاب خود برای سفر به روستای خمس را دعوت فعالان مجازی برای لمس مشکلات از نزدیک با اهالی و راهکاری برای آبادانی روستای خمس عنوان کرد.

ارسال نظرات