سفر استاندار اردبیل بعد از مدت ها به شهرستان خلخال دارای حواشی داغی بود و به استقبال گردم مردم منجر شد.
کد خبر: ۸۷۱۲۱۸۵
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، سفر استاندار اردبیل بعد از مدت ها به شهرستان خلخال دارای حواشی داغی بود و به استقبال گردم مردم منجر شد.

استقبال اعضای شورای تامین از استاندار اردبیل- افتتاح خانه عالم روستای خمس با اعتبار 55 میلیون تومان، برگزاری کارگروه اقتصاد مقاومتی شهرستان خلخال در روستای خمس باحضور مدیران کل، بازدید از جاده در حال ساخت خلخال به پونل با فناوری روز دنیا ، بازدید از پروژه خلخال به اسالم وتبدیل این پروژه به راه اصلی، بازدید از هتل اقامتی الماس در جاده خلخال به اسالم که بیش از 3 میلیارد تومان سرمایه گذاری بخش خصوص در آن بدون اخذ یک ریال تسهیلات بانکی انجام شده، بازدید از هتل 5 ستاره ازناو در تفرجگاه ازناو خلخال ، بازدید از طرح مجموعه گردشگری ازناو خلخال ، بازدید از عملیات ساخت تصفیه خانه آب شهرستان خلخال به روش BOT ، بازدید از اولین مجموعه پرورش گل های زینتی رز هلندی درخلخال و تشکیل جلسه شورای اداری در شهرستان خلخال در فرماندرای باحضور معتمدین حواشی داغ سفر استاندار به خلخال را تشکیل داد.

خواسته مردم خلخال برای بازگشایی موزه تاریخی خلخال ، بازگشایی مسیر قلعه باشی در خیابان کارگر جنوبی ، تسریع در امورات بازگشایی جاده خلخال به فیروز و نصب علائم آن ، آبادانی حاشیه های شهر خلخال ، آب شرب هشجین از دیگر مسائلی بود که از سویاهالی مطرح شد و استاندار اردبیل به آنها پاسخگو شد.

استاندار اردبیل در بازدید از پروژه ساخت تصفیه خانه خلخال روش bot وسرمایه گذاری نظیر ان را یکی از موفق ترین اصول برای تکمیل پروژه های با اعتبار بالا در شهرستان واستان خواندو گفت: مطمئنا با سرمایه های دولتی واعتبارات محدود ساخت چنین مجموعه ای سال ها به طول خواهد انجامید.

استاندار اردبیل در بازدید از بازدید از اولین مجموعه پرورش گل های زینتی رز هلندی در استان اردبیل گفت: در کنار تولید بازاریابی اصلی ترین هدف عمده است .

مجید خدابخش در بازدید از اقامتگاه الماس و هتل5 ستاره ازناو خلخال گفت: فعال شدن بخش خصوصی برای ساخت هتل در شهرستان خلخال ستودنی است و بایدحمایت لازم انجام گیرد.

استاندار اردبیل در بازدید از راه های مواصلاتی خلخال نیز گفت: شهرستان خلخال به یک کارگاه عمرانی و راهسازی تبدیل شده است و راه خلخال به فیروزآباد در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

ارسال نظرات