مسئول امور شهدا و ایثارگران سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل:
اعزام کاروان خانواده شهدای تحت پوشش به مشهد مقدس بصورت سالانه در چهار مرحله انجام می شود که صبح امروز دومین کاروان عازم مشهدالرضا شدند.
کد خبر: ۸۷۱۲۱۹۷
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶

مسئول امور شهدا و ایثارگران سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل در گفتگوی مختصر خود با خبرنگارخبرگزاری بسیج استان، با اشاره به اعزام کاروان خانواده شهدای تحت پوشش اظهار داشت: بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری و تدابیر فرمانده سپاه ، اعزام کاروان خانواده شهدای تحت پوشش به مشهد مقدس بصورت سالانه در چهار مرحله انجام می شود که صبح امروز دومین کاروان عازم مشهدالرضا شدند.

سرهنگ پاسدار، ابراهیم نیکدل تصریح کرد: زمان اعزام کاروانیان بصورت سالانه در ماه های فروردین، تیر، آبان و بهمن صورت می گیرد و با توجه به اینکه مدت زمان طول سفر یک هفته می باشد، هزینه کاروانیان نیز بصورت کاملا رایگان است.

سرهنگ نیکدل در خصوص جزئیات این برنامه چنین بیان داشت: تعداد نفرات اعزامی در هر دوره 80 نفر بوده و قبل از اعزام با خانواده شهدای تحت پوشش هماهنگی های لازم جهت نام نویسی صورت می گیرد.

وی حمایت از خانواده های شهدا را امری ضروری دانست و افزود: حمایت از خانواده شهدا، هدفی ارزشمند در راه دفاع از مسیر آنان است و باید نسبت به خانواده شهدا و تکریم آنان نگاهی محترمانه داشته باشیم.

 
 
 

 
 
ارسال نظرات