برای جلوگیری از بروز تصادفات از تردد خودروهای دارای نقص فنی جلوگیری بعمل آمده و با تخلفات حادثه ساز از جمله سبقت و سرعت غیرمجاز به شدت برخورد خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۱۲۲۰۴
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس پلیس راه شهرستان طارم با اشاره به آغاز سفرهای تابستانی و گستردگی تردد در محورهای مواصلاتی طارم از تسهیل در سفرهای تابستانی با همت مضاعف پلیس راه این شهرستان خبر داد و گفت: نیروی انتظامی شهرستان طارم با توجه به گستردگی حوزه استحفاظی و عدم وجود پاسگاه پلیس راه در این منطقه طی برنامه های پیش بینی شده به موقع به فوریت های پلیسی مسافران و احیانا وقوع تصادفات در صحنه های مورد نیاز حاضر خواهد شد.

سرهنگ فریدون اوجاقلو افزود: علاوه بر این برنامه ها پارک های اسکان مسافران با سرکشی و حضور مستمر پلیس برای ایجاد امنیت و آرامش برای شهروندان و مسافران تحت پوشش ویژه انتظامی قرار خواهد گرفت.

وی به برنامه های پیش بینی شده برای جلوگیری از بروز تصادفات در این مرکز اشاره کرد و اظهار داشت: برای جلوگیری از بروز تصادفات از تردد خودروهای دارای نقص فنی جلوگیری بعمل آمده و با تخلفات حادثه ساز از جمله سبقت و سرعت غیرمجاز به شدت برخورد خواهد شد.

اوجاقلو خاطرنشان کرد: طی این برنامه از تردد خودروهای دولتی دارای پلاک اداری با همراه خانواده بدون داشتن برگه مأموریت جلوگیری بعمل خواهد آمد.

وی از ارائه خدمات انتظامی مطلوب به شهروندان و مسافران عبوری در محور های مواصلاتی شهرستان طارم خبر داد و تصریح کرد: جهت نهادینه شدن این برنامه و خدمات هماهنگی های لازم با ادارات زیربط از جمله ( ادارات شهرداری، اورژانس ، اداره آموزش و پرورش و میراث فرهنگی) جهت کمک رسانی و اسکان مسافران بعمل آمده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان طارم خاطر نشان ساخت : به شهروندان و مسافران توصیه می شود هرگونه موارد مشکوک را با پلیس ۱۱۰ در میان گذاشته و سامانه ۱۹۷ آماده دریافت هرگونه انتقاد ، شکایات و تقدیر مردم از عملکر پلیس می باشد.

ارسال نظرات