خبرهای داغ:
همزمان با فرا رسيدن فصل تابستان و تعطيلي مدارس، آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس اقدام به جذب 456 نفر از كودكان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در قالب 24 کلاس نموده است.
کد خبر: ۸۷۱۲۲۲۸
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، همزمان با فرا رسيدن فصل تابستان و تعطيلي مدارس، آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس در سال «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» با برگزاري كلاس هاي علوم قرآني، معارف اسلامی و هنري طرح غني سازي اوقات فراغت 1395 اقدام به جذب 456 نفر از كودكان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در قالب 24 کلاس نموده است.

در اين كلاس ها كه از 19 تیرماه لغايت 28 مرداد ماه در آستان مبارک و کتابخانه حضرت امام رضا(ع) محمدآباد طبس برگزارمي گردد، فراگيران با شركت در كلاس هاي روخواني، روان خواني، تجويد، صوت و لحن، حفظ، مديحه سرایی، نقاشي و خوشنويسي ضمن پركردن اوقات فراغت، از وسیله ایاب و ذهاب و برنامه های فوق العاده از قبیل مسابقات فرهنگی و کتابخوانی و اردوهای سیاحتی تربیتی استفاده مي نمایند.
 
کلاس های قرآنی بر اساس ارزیابی انجام شده سطح بندی و با استفاده از مربیان مجرب و متعهد شهرستان برگزار می شود که با پیش بینی وسیله ایاب و ذهاب و برنامه های فوق العاده از قبیل مسابقات فرهنگی و کتابخوانی و اردوهای سیاحتی تربیتی و همچنین کارگاه طب اسلامی سنتی از منظر امام رضا(ع) در دهه کرامت در جهت غنی سازی اوقات فراغت شرکت کنندگان گام های موثری برداشته شود.
 
همچنین با عنایت به فرا رسیدن فصل تابستان و آغاز کلاس های طرح غنی سازی اوقات فراغت آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع)، رئیس و اعضای کارگروه اوقات فراغت شهرستان طبس از کلاس ها بازدید کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها