خبرهای داغ:
حجت الاسلام معبودی بیان داشت: مداح باید رسالت های دینی و اجتماعی خود را بخوبی بشناسد ما اگر بخواهیم کاری کنیم باید معارف را مثل آب گوارا در انسان بریزیم.
کد خبر: ۸۷۱۲۲۳۰
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین: حجت الاسلام معبودی نماینده ولی فقیه در سپاه استان در افتتاحیه کارگاه آموزشی سازمان بسیج مداحان  با اشاره به جامعه مداحان بیان کرد: یکی از اثرگزارترین پیشروان اصلاح در نظام فکری و علمی جامعه ایران جامعه مداحان است و کسی که در کسوت مداح قرار می گیرد خداوند به وی عنایت قرار می دهد عنایتی که بصورت مشروط است.
وی در ادامه گفت: کسانی که مشمول مغفرت هستند حداقل در دو حوزه باید از خود محافظت کنند یکی در حوزه ی فردی و دیگری در حوزه ی اجتماعی و دینی قرار دارد.
نماینده ولی فقیه در سپاه استان بیان کرد: مداحی امکان دارد که انسان را به مرتبه بالایی از دین و ایمان برساند و هم می تواند زندگی و مرگ انسان غیر اهل بیتی باشد مداح باید آفت هایی که ممکن است به سراغ وی بیاید از آن دوری کند قرآن  می گوید از خودتان محافظت کنید و یک روحانی و مداح در خطر بیشتری قرار دارد
معبودی اظهار داشت: در حوزه ی دوم مداح باید رسالت های دینی و اجتماعی خود را بخوبی بشناسد ما اگر بخواهیم کاری کنیم باید معارف را مثل آب گوارا در انسان بریزیم از جمله وظایف مداحان ما این است که باید از سطح به عمق برسیم  باید همه وجود انسان سرشار از عشق شود.
وی خاطر نشان کرد: مداح نباید آفت به دین بزند باید بدانند رسالت دینی و انقلابی آنها چیست ما انقلابی با هزاران خون شهید بدست آوردیم مداح باید شرایط زمان را بداند به فرموده حضرت آقا ما باید جهاد اکبر بکنیم یعنی اینکه از دشمن تبعیت نکنیم مداح باید دین دار باشد عزت و بزرگی ما زیر سایه انقلابی گری است.
نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین در پایان سخنان خود گفت: آخرین نکته نیفتادن در دام دشمن است دشمن هیئت های آنچنانی راه می اندازد ولی دین در این هیئت ها جاری نیست و یک دام است.
 

1001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها