خبرهای داغ:
کارشناس سیاسی سپاه ناحیه گرمسار با اشاره به پیامد های اجتماعی پرداخت های مالی غیر متعارف گفت: برخورد قاطعانه با متخلفان حقوق های نجومی مطالبه مردم است.
کد خبر: ۸۷۱۲۲۴۹
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹
حجت الاسلام والمسلمین مهدی مقربی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار در خصوص پرداخت های غیر متعارف و حقوق های نجومی گفت: متاسفانه انتشار فیش های نجومی برخی از مدیران موجب به درد آمدن قلوب خیل عظیمی از مشتاقان و ارادتمندان به انقلاب اسلامی شد که فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر برخورد قاطع با این تخلفات التیام بخش قلوب دردمند ملت عزیز ایران گردید.

وی با اشاره به واکنش جامعه به این تخلفات مالی بیان داشت:مردم در حقیقت از پرداخت های نامتعارف و تخلفات صورت گرفته راضی نبوده و خواستار برخورد قاطعانه با این دست از تخلفات هستند.

کارشناس سیاسی سپاه ناحیه گرمسار با اشاره به پیامد های اجتماعی پرداخت های غیر متعارف اذعان داشت: مردم از به تاراج رفتن بیت المال توسط برخی از مدیران و مسئولین متخلف به شدت رنج برده و خواستار برخورد قاطع با متخلفین هستند زیرا این پرداخت های نا متعارف در دراز مدت باعث ایجاد فاصله طبقاتی گسترده در جامعه خواهد شد و وحدت کلمه را در میان ملت ما تضعیف خواهد نمود.

وی خاطرنشان کرد:رهبر معظم انقلاب پرداخت حقوق های نجومی را هجوم به ارزشها نامیدند که حقیقتا هم همینطور است و به جرات می توان گفت که هجوم به ارزش ها نتیجه لقمه های حرامی است که متاسفانه برخی به آن آلوده شده اند.

مقربی همچنین با اشاره به برخی سخنان امام حسین(ع) در جمع یارانش در واقعه کربلا،افزود: عمر سعد در کربلا نماد مقابله با ارزشها و امام حسین(ع) نماد حقانیت و ارزش است؛ علت هجوم لشگر ابن سعد به ارزش ها ،پرشدن شکم هایشان از لقمه حرام بود.

وی با تأکید براینکه امروزه نیز هجوم به ارزشها توسط مدیران متخلف با دریافت حقوق های نجومی رقم خورده است ،اذعان داشت: این نتیجه آلوده شدن آن ها به لقمه های حرام است که این چنین در مقابل بیت المال بی پروا عمل کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها