خبرهای داغ:
معاون حقوقی ریاست جمهوری، گفت: آبادانی و پیشرفت های امروز انقلاب اسلامی مرهون خون شهدا و از خودگذشتگی آنان است.
کد خبر: ۸۷۱۲۲۷۰
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از روانسر، حجت الاسلام مجید انصاری روز یکشنبه در بازدید از محل شهادت چند تن از رزمندگان دوران دفاع مقدس در جاده قدیم روانسر به پاوه و در محدوده روستای شبانکاره از توابع بخش شاهو، افزود: شهدا مدافعین ایران اسلامی هستند که برای پاسداری از کشور، تمام هستی خویش را فدا کردند.
وی تصریح کرد: اوایل سال 1359 به دستور امام راحل (ره) دفتر عمران کردستان و غرب کشور تاسیس شد و آن زمان که در منطقه گروهک های زیادی فعالیت داشتند، تعدادی از دواطلبان استان کرمان برای عمران و آبادانی عازم این منطقه شدند و دین خود را به کشور ادا کردند.
معاون حقوقی رئیس جمهوری با بیان اینکه یکی از برادرانم در این محل به شهادت رسیده، اضافه کرد: خوشحالم که یکی از اعضای خانواده ما در راه دفاع از کشور، انقلاب و مردم به شهادت رسیده است.
نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: همه نسبت به شهدا مدیون هستیم و باید پاسدار راه آن عزیزان باشیم.
شهاب نادری افزود: نباید راه شهدا را فراموش کنیم، چرا که دستاوردهای این نظام مقدس مدیون ایثارگری های این عزیزان است.

وی بر ساخت یادمان شهدا در این منطقه تاکید و تصریح کرد: ایجاد یادمان شهدا در حقیقت پاسداری از ارزش های اسلامی است.
گفتنیست؛ در سال 59 تعدادی از رزمندگان دوران دفاع مقدس برای پاکسازی جاده روانسر به پاوه که توسط گروهک های معاند نظام تسخیر شده بود، با دشمن درگیر شدند که در آن عملیات شهید محمود انصاری (برادر حجت الاسلام مجید انصاری معاون حقوقی رییس جمهوری)، شهید ناصر فولادی و شهید احمد محمد مرادی به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.
ارسال نظرات