نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس گفت: اقتصاد مقاومتی به معنای ریاضت کشیدن نیست بلکه به معنای روان‌سازی در اقتصاد است، اقتصادی باید تعریف شود که با افزایش نرخ تورم از بین نرود.
کد خبر: ۸۷۱۲۲۸۴
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان، احمد مرادی شامگاه شنبه با حضور در جلسه شورای اداری فرمانداری بندرعباس اظهار داشت: هر کس در هر سازمان و ارگانی خدمت می‌کند باید بداند که اصل حضورشان بعنوان راس هرم یک دستگاه خدمت به مردم است و هر چقدر عنوان و جایگاه بالاتری داشته باشند خدمت به خلق خدا نیز سخت‌تر و سنگین‌تر است. هر مدیری در هر سمتی که هست باید قدر و منزلت جایگاه خود را حفظ نماید.

وی افزود: هر ارگانی خدمت خاص خودش را می‌طلبد به‌طور مثال مجلس شورای اسلامی به گفته رهبر معظم انقلاب در راس امور است و باید قدردان این جایگاه باشیم و دستگاه‌های اجرایی نیز در راس امور در یک استان و یا شهرستان هستند و باید بدانند وظیفه آنها خدمت به مردم است. با افزایش سمت‌های اداری و کشوری وظیفه سنگین‌تر می‌شود وگرنه سنگر همان سنگر و کار همان کار است منتها جایگاه عوض شده است و نباید با عوض شدن جایگاه انسان خود را گم کرده و عوض شود گرچه انتظارات بالاتر رفته و نحوه درخواست‌ها نیز تغییر می‌کند.

نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس بیان کرد: مردم از یک فرماندار نسبت به یک نماینده مجلس کمتر توقع خدمت دارند و این توقع به‌حق است چون نماینده مردم در مجلس نقش ملی و چهره‌ای کشوری دارد و می‌تواند در حد ملی توقع مردم را برطرف نماید.

مرادی تصریح کرد: سالی که رهبر معظم انقلاب به‌عنوان سال اقتصاد مقاومتی نامگذاری کرده‌اند به معنای این است که توجه بیشتری به کار و اشتغال مردم در آن سال صورت گیرد تا برای به‌دست آوردن یک تکه نان، عزت خود را از دست ندهند و به‌راحتی و آرامش زندگی خود را بگذرانند چراکه در این کشور ظرفیت‌های موجود فراهم است و کار بایستی به‌نحو احسن انجام شود.

وی تاکید کرد: اشکال در نحوه انجام کارهاست که از ظرفیت ممکن در جامعه استفاده بهینه نمی‌شود. کشوری مانند چین با یک میلیارد جمعیت با همت و باور و مطالعه و فکر اداره می‌شود و مسؤولین بدون هیچ چشم‌داشتی در صورت بروز اشتباه و خطا از مردم عذرخواهی می‌کنند.

نماینده مردم بندرعباس در خانه ملت عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی به معنای ریاضت کشیدن نیست بلکه به معنای روان‌سازی در اقتصاد است، اقتصادی باید تعریف شود که با افزایش نرخ تورم از بین نرود و ما به‌عنوان مسؤولین در استان باید الگویی مقاوم و با انگیزه باشیم و محکم بایستیم و از بالادستی‌های خود تا جایی که عقل حکم می‌کند اطاعت کنیم و دستورات را بپذیریم.

مرادی خاطرنشان کرد: مدیران و مسؤولان استان قدر جایگاه خود را بدانند و در جهت کارگشایی مردم از عنوان خود استفاده کنند زیرا زمان خدمت مثل باد می‌گذرد و آنچه به جا می‌ماند عزت و خدمت به خدا و خلق‌الله است. مردم هرمزگان مردمی نجیب و آرام هستند و هرچه بگویید می‌پذیرند و ما نباید از این سکوت مردم سوء استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: خدمت در روستاها را افزایش دهید به مناطق محروم سر بزنید و مشکلات مردم را از نزدیک رصد کنید و در جهت رفع مسائلی چون نوسانات برقی و مخابراتی و آّب و مسکن و بهداشت مردم تلاش بیشتری انجام دهید این به دور از انصاف است که مردمی که در روستا زندگی می‌کنند از حداقل امکانات نیز بهره‌مند نباشند.

نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم، بندرخمیر و ابوموسی در مجلس تصریح کرد: 310 روستا در استان داریم و وظیفه داریم به امورشان رسیدگی کنیم که احساس نکنند چون پول و قدرت و پارتی ندارند کارشان انجام نمی‌شود بلکه باید به گونه‌ای رفتار کنید که شما را باور کنند.

وی در پایان یادآور شد: مردم را راضی نگه دارید چون خواسته‌های مردم اندک و شدنی است. هر کدام از ما اگر در جایگاهی قرار داریم، پذیرفته‌ایم که توانایی انجام وظایف‌مان را داریم، به روستاها سفر کنید و اوج محرومیت مردم را ببینید و برای رفع و بهبود شرایط بیشتر تلاش کنید و در مدتی که در جایگاه خود هستید بدانید مسؤولیت بزرگی را برعهده دارید و جایگاه شما بسیار مهم است پس خودتان را دست کم نگیرید.

ارسال نظرات