حسن نظارت و امانت‌داری دو شاخص مهم شورای نگهبان است

فرماندار گچساران گفت: حسن نظارت و امانت‌داری دو شاخص و وظیفه برجسته و مهم شورای نگهبان بوده که دفتر شورای نگهبان گچساران در این زمینه موفق عمل کرده است.
کد خبر: ۸۷۱۲۲۹۵
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۴

عبدالرحیم رحیمی صبح امروز در دیدار با سرپرست شورای نگهبان این شهرستان اظهار کرد: جایگاه شورای نگهبان از درجه ویژه‌ای برخوردار بوده که از آن جمله می‌توان به جلوگیری از انحراف در مسیر انقلاب اسلامی اشاره کرد.

فرماندار گچساران با اشاره به 26 تیرماه سال‌روز تأسیس شورای نگهبان افزود: تأسیس شورای نگهبان به دستور معمار کبیر انقلاب(ره) نشان‌دهنده دغدغه ایشان برای وضع قوانین ایران اسلامی بر مبانی دین مقدس اسلام بود.

رحیمی شورای نگهبان را از دستاوردهای انقلاب اسلامی برای کشور عنوان کرد و ادامه داد: وجود شورای نگهبان قانون اساسی سبب شده تا کشور در برابر توطئه‌های خارجی و سهل‌انگاری‌های داخلی مصون بماند.

نماینده عالی دولت در گچساران با اشاره به برگزاری انتخابات باشکوه اسفندماه سال گذشته گفت: با تعامل و همکاری که بین عوامل اجرایی برگزاری انتخابات بود، انتخابات سالم و پرشوری برگزار شد.

رحیمی همچنین نظارت خوب هیأت نظارت کهگیلویه و بویراحمد و گچساران را عامل مؤثر در برگزاری انتخاباتی بدون حاشیه و با حضور حداکثری در شهرستان عنوان کرد.

وی حسن نظارت و امانت‌داری را دو شاخص و وظیفه برجسته و مهم شورای نگهبان دانست و گفت: دفتر شورای نگهبان این شهرستان در این زمینه موفق عمل کرده است.

فرماندار گچساران اظهار امیدواری کرد: با یاری خداوند با تقویت نقاط قوت و بررسی نقاط ضعف و برطرف کردن مشکلات از هم‌اکنون برای برگزاری انتخابات سال آینده با تعامل و همکاری و در سال مزین به اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل آماده هستیم.

رحیمی با مهم ارزیابی کردن مسؤولیت سنگین شورای نگهبان، آن را به سنگر محکم نظام در مقابله با نااهلان عنوان کرد.

 فرماندار گچساران با همراهی معاون سیاسی امنیتی فرمانداری و تعدادی از کارشناسان فرمانداری به مناسبت روز 26 تیر سال‌روز تأسیس شورای نگهبان با سرپرست دفتر نظارت بر انتخابات شهرستان دیدار کردند.

ارسال نظرات