خبرهای داغ:
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور خبر داد؛

اعطای تسهیلات با کارمزد کمتر از 5 درصد به روستاهای مرزی

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور از اعطای تسهیلات با کارمزد کمتر از 5 درصد و مشارکت با کمتر از فر درصد به روستاهای مرزی و خبر داد .
کد خبر: ۸۷۱۲۳۷۲
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلانغرب؛ معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور در گفتگویی ضمن تجلیل از مقاومت مردم دومین شهر مقاوم کشور  از مقاومت جانانه مردم گیلانغرب در 8 سال دفاع مقدس تجلیل کرد و اظهار داشت : ما پیام رسان سلام ریاست جمهور به سه شهرستان گیلان غرب و، سرپل ذهاب و قصر شیرین هستیم  و این منطقه که کارنامه درخشانی را در راه خدمت و دفاع از انقلاب به عنوان مرزدارای غیور در کارنامه دارد،  شایسته خدمات درخورتراست .
 

سید ابوالفضل رضوی در خصوص خدماتی که برای روستاهای محروم منطقه و  روستاهای مرزی لحاظ شده است ابراز داشت : در راستای خدمت به روستاهای مرزی  و محروم ،به این عزیزان که در شرایط سخت زندگی میکنند و همواره ثابت کرده ند مرزدارانی غیروز برای نظام هستند  تسهیلات  اشتغالزایی با کارمزد کمتر از 5 درصد و اگر به صورت مشارکت پرداخت شود با کارمزد صفر درصد  تعلق پرداخت می شود.
 

 وی تصریح کرد :در راستای این تسهیلات مشارکتی هرچه آورده مردم در روستاهای بالای 200خانوار بیشتر باشد  تا 7 برابر اورده به انها وام پرداخت می شود و البته در این خصوص باید گفت که هیچگونه وصیغه ای  جز امضای انها مطالبه نمیشود .
 

وی در حوزه توجه به محرومیت روستاها  نیز ازخدمات به روستاهای محروم منطقه خبر داد و یاد آور شد : در سال جاری  خدمات ارزنده ای  به روستاهای شهرستان ارایه خواهد شد و بی شک تا پایان سال ما دیگر در هیچ روستایی در منطقه شاهد ابرسانی با تانکر نخواهیم بود مگر انکه با مشکلات منابع اب زیر زمینی مواجه باشیم .
 

وی همچین ابراز داشت در گیلانغرب به احترام بانوی مقاومی که تعدادی ازبعثی ها رادر دوران دفاع مقدس  به درک واصل کرد روستای محل زندگی وی کاملا  به سازی خواهد شد .

ارسال نظرات