مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعتباری افزون بر 400 میلیارد ریال برای تکمیل ساختمان بیمارستان 283 تختخوابی یاسوج و محوطه سازی آن مورد نیاز است.
کد خبر: ۸۷۱۲۳۹۳
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
محمدحسین نصیری راد در گفتگو با بسیج افزود: این بیمارستان هم اکنون 83 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و عملیات اجرایی فازهای اول و دوم آن نیز به ترتیب در سال های 86 و 90 آغاز شد.
وی بیان کرد: این بیمارستان از مصوبات سفر استانی رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت به کهگیلویه و بویراحمد در سال 85 بوده که در زمینی به مساحت سه هکتار و با زیربنای 25 هزار مترمربع در حال ساخت است.
نصیری راد اظهار کرد: تاکنون اعتباری افزون بر 390 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی برای ساخت این بیمارستان هزینه شده و حدود 100 میلیارد ریال نیز مطالبات معوق مربوط به پیمانکاران و مشاوران، انشعاب های آب، برق، گاز و تلفن و عوارضات شهرداری دارد.
وی عنوان کرد: پارسال از محل اعتبارات ملی اعتباری افزون بر 250 میلیارد ریال به ساخت این بیمارستان اختصاص یافت که تنها 50
میلیارد ریال از آن جذب و هزینه شد.
نصیری راد ابراز داشت: زمان بهره برداری از این بیمارستان به میزان تخصیص و جذب اعتبارات ملی بستگی دارد و به همین دلیل نمی توان به تاریخ دقیقی اشاره کرد.
وی افزود: از مهمترین آثار و فواید مثبت افتتاح این بیمارستان شامل بالا رفتن سطح کیفی خدمات بهداشتی و درمانی و کاهش هزینه های اعزام بیماران کهگیلویه و بویراحمد به شهرهای همجوار است.
نصیری راد گفت: تامین و نصب تجهیزات پزشکی مورد نیاز در این بیمارستان بر عهده دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد است.
ارسال نظرات