دبیر ستاد اقامه نمازلرستان گفت: حجاب مانع حس زیاده خواهی مردان نسبت به زنان می شود
کد خبر: ۸۷۱۲۴۲۹
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام درویش پور در مراسم تجلیل از باتوان استانداری لرستان که به مناسبت گرامیداشت هفته حجاب و عفاف توسط بسیج کارمندان استانداری برگزار شد، با بیان اینکه حجاب و عفاف یک معیار و ارزش است گفت: در قرآن آمده است که زنان حجاب داشته باشند تا مردان نسبت به آنها حس زیاده خواهی نداشته باشند.

وی با اشاره به اینکه حجاب تنها متعلق به زنان نیست، افزود: حجاب به عنوان یک معیار و ارزش می خواهد بگوید که انسانیت مقدم بر جنسیت است.

دبیر ستاد اقامه نماز لرستان با بیان اینکه زنانی که مستحق احترام هستند همه به آنها احترام می گذارند و بر عکس آن نیز وجود دارد، گفت: باید به بانوان و دختران نگاه ویژه ای داشته باشیم چرا که آنها نقش به سزایی در جامعه دارند و اثرگذار هستند.

درویش پور خطاب به زنان کارمند بیان کرد: این زنان باید در بحث تربیت فرزندان خود کوشا باشند و آنها را مانند جان خود دوست بدارند.

وی افزود: نباید تربیت را با کنترل اشتباه بگیریم. در واقع پدر و مادر باید به جای همراهی با فرزندان خود در هنگام مشکلات با آنها همدردی کنند.

دبیر ستاد اقامه نماز لرستان گفت: متاسفانه ما فقط فرزند را نصیحت می کنیم و دیگران را به رخ او می کشیم. مسئله ای که وجود دارد این است که نصیحت موجب لجوج شدن فرزند می شود.

درویش پور با بیان اینکه صبوری و انعطاف پذیری در تربیت خیلی مهم است، اضافه کرد: باید برای فرزندان بیشتر وقت بگذاریم و برای آنها هزینه کنیم.


ارسال نظرات