فرمانده بسیج دانش آموزی درگز گفت: در راستای رشد علمی، آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان با اردوهای جهادی و کسب رتبه‌های برتر در کنکور سال 96، اعتکاف علمی و جهادی در درگز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۱۲۴۵۵
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶
هادی گله‌دار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار کرد: در راستای رشد علمی، آشنایی هر چه بیشتر دانش آموزان با اردوهای جهادی و کسب رتبه های برتر در کنکور سال ۹۶، اعتکاف علمی و جهادی در درگز برگزار می شود.
 
وی افزود: اعتکاف علمی و سازندگی با همکاری آموزش و پرورش، بسیج سازندگی، بسیج دانش‌آموزی درگز و با حضور دانش آموزان پایه سوم متوسطه رشته های ریاضی و تجربی و دبیران مدارس برتر تهران در یکی از مدارس شهرستان در نیمه مرداد ماه سال جاری برگزار می شود.
 
فرمانده بسیج دانش آموزی درگز با بیان اینکه مدت برگزاری این اعتکاف ده روز می باشد گفت: دو روز از اعتکاف را دانش آموزان در جهت آشنایی با روحیه جهادی، در یک طرح جهادی مثل ساخت مسجد، رنگ آمیزی مدرسه و یا ساخت منزل محرومان شرکت خواهند نمود.
 
وی افزود: برگزاری برنامه های علمی، فرهنگی و ورزشی از سایر فوق برنامه‌های اعتکاف است؛ که در کنار برنامه های مشاوره، کلاسهای تدریس، رفع اشکال  و سایر دوره ها نقش موثری در تقویت بنیه دانش آموزان ایفا خواهد کرد.
 
برادر بسیجی گله دار ضمن تشکر از گروه جهادی دانشگاه صنعتی شریف خاطر نشان کرد: اساتید این دانش آموزان اکثرأ از فارغ التحصیلان دانشگاه‌های تهران و از دبیران مدارس برتر تهران تشکیل شده است که به صورت داوطلبانه و با نگاهی علمی و بسیجی وار به این منطقه از کشورمان  آمده‌اند تا یاوری برای موفقیت دانش‌آموزان سخت کوش درگزی در آزمون های علمی باشند.
 
وی افزود: به طور قطع این اعتکاف با نگاهی به آینده برنامه ریزی شده است؛ تا به پیشرفت علمی و معنوی دانش آموزان درگزی کمک موثر نماید.
 
وی در پایان ضمن تاکید بر تاثیر گذاری این اعتکاف خاطر نشان کرد: دانش آموزان برای ثبت نام در این اعتکاف علمی-جهادی می توانند به صورت حضوری به بسیج دانش آموزی درگز واقع در اداره آموزش و پرورش شهرستان مراجعه نمایند و یا با تلفن ۴۶۲۲۳۱۱۷ تماس حاصل نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها