خبرهای داغ:
به همت اداره کل ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران قم صورت گرفت؛
مسوول امور ایثارگران و جانبازان اداره کل ورزش و جوانان استان قم از دیدار با خانواده سه شهید ورزشکار و تقدیر از آنها با همراهی سازمان بسیج ورزشکاران خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۲۴۷۳
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، علی آنسته امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران در قم، اظهار کرد: در مقابل از خود گذشتگی، فداکاری و رشادتی که شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس، انقلاب اسلامی ایران و مدافع حرم انجام می‌دهند، هیچ کوششی جبران‌پذیر نیست و تنها می‌توانیم رهرو راه و پیرو سیره شهدا باشیم.

وی ادامه داد: آرامشی که اکنون کشور عزیزمان دارد و امنیتی که امروز چشم‌های دشمنان را به خود خیره کرده میراث سال‌ها رشادت شهدای گرانقدر و ایثار جانبازان عزیزی است که اکنون ما وظیفه داریم یاد و نام آنها را برای نسل جوان جامعه زنده نگه‌داریم.

مسوول امور ایثارگران و جانبازان اداره کل ورزش و جوانان استان قم بیان کرد: بسیاری از شهدای گرانقدر دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مدافع حرم از عزیزانی هستند که در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت کرده‌اند و جامعه ورزش به وجود آنها افتخار می‌کند.

وی یاد آور شد: بیش از 180 شهید دوران دفاع مقدس در رشته‌های توپی همچون فوتبال و رشته‌های متنوع رزمی همانند کاراته و تکواندو فعالیت ورزشی انجام می‌دادند و حتی تعداد زیادی از آنها به صورت حرفه‌ای در ورزش مشغول بودند اما دفاع از این مرز و بوم و جهان در راه خدا را برای ادامه مسیر حیات خود انتخاب کردند و به درجه رفیع شهادت نائل شدند تا ما امروز به آنها افتخار کنیم.

آنسته با اشاره به برنامه‌های متنوع فرهنگی گروه ایثارگران و جانبازان اداره کل ورزش و جوانان استان قم، بیان کرد: این گروه با همکاری و هماهنگی دیگر بخش‌های اداره کل ورزش و جوانان و همچنین سازمان بسیج ورزشکاران سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) برنامه‌های متنوع فرهنگی را در طول سال برگزار می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری مراسم دیدار و تجدید میثاق با خانواده شهدا، عنوان کرد: دیدار با دو خانواده از شهدای گرانقدر به همت واحد امور ایثارگران و جانبازان به همراه سازمان بسیج ورزشکاران سپاه قم به منظور تجدید میثاق و دیدار با خانواده معظم این شهدای گرانقدر صورت گرفت.

مسوول امور ایثارگران و جانبازان اداره کل ورزش و جوانان استان قم تاکید کرد: دیدار با خانواده شهدای عزیز یکی از مهمترین برنامه‌هایی است که از سوی واحد امور ایثارگران و جانبازان این اداره کل به صورت ادواری در دستور کار قرار دارد و به شکلی کاملا منظم انجام می‌شود.

وی یاد آور شد: یکی از این دیدارها با حضور در کنار خانواده شهید محمدحیات بخش و شهیدان علی و محمد بافنده انجام پذیرفت و به اتفاق روح‌الله مقدم مسئول حراست اداره کل ورزش و جوانان و داود هاشمی مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه قم این برنامه به انجام رسید.

آنسته خاطرنشان کرد:‌ دیدار با خانواده معظم شهدا با هدف تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود و مجموعه اداره کل ورزش و جوانان استان قم در این دیدارها از خانواده شهدا و شهدای ورزشکار عزیز به سهم و بر اساس وظیفه خود تقدیر می‌کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها