فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز در گفتگو با "بسیج":

قطعنامه ۵۹۸ و برجام در کلمه نفوذ اشتراک دارند/ در جنگ نرم نیاز به هوشیاری وجود دارد

فرمانده سپاه درگز گفت: باید در جنگ نرمی که دشمن در رسانه‌های خود انجام می‌دهد؛ هوشیار باشیم.
کد خبر: ۸۷۱۲۴۹۰
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲
محمدهادی قوی‌پنجه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار کرد: زندگینامه حضرت فاطمه زهرا(س)، در طول قرن‌ها و برای بانوان مسلمان از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: شناخت زوایای مختلف زندگی فرزند رسول خدا(ص) امری ضروری است؛ چراکه زندگی پر برکت این بانوی دو عالم همواره می‌تواند رهنمون خوبی برای ما در زندگی باشد.

فرمانده ناحیه درگز با بیان اینکه الگوگیری از حجاب حضرت زهرا(س) می تواند برکات فراوانی برای ملت مسلمان ایران داشته باشد گفت: حضرت زهرا (س) حقیقت انسان کامل و اسوه طهارت، تقوا، عفت و ساده زیستی بودند و مقام معنوی آن حضرت(س) می‌تواند الگوی مناسبی برای همه ما باشد.

وی افزود: امروز دشمن بعد از شکست در جنگ نظامی وارد عرصه فرهنگی شده است و تمام تلاش خود را برای کمرنگ کردن عفت و حجاب در جامعه انجام می دهد.

سرهنگ قوی‌پنجه با بیان اینکه شهرستان درگز ۳۶۵ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است گفت: باید همواره گوش به فرمان رهبر باشیم و برای این حکومت ولایی هر چه را که داریم باید تقدیم آن نماییم.

وی ادامه داد: برای صیانت از خون پر برکت شهدا باید هوشیاری خود را حفظ کنیم تا دسایسی که همواره از سوی دشمنان در مسیر ما قرار می گیرد را خنثی کنیم.
 
فرمانده ناحیه درگز با اشاره به بحث نفوذ گفت: در طول دوران انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در دو مورد بحث نفوذ را مطرح نمودند؛ یکی در قطعنامه ۵۹۸ امام چندین بار کلمه نفوذ را به کار بردند و مقام معظم رهبری نیز در برجام چندین بار به کلمه نفوذ تاکید کردند.

وی افزود: در پذیرش قطعنامه ۵۹۸ خیلی از وابستگان داخلی گفتند اگر بنا بر پذیرش بود چرا جنگ کردیم و یا چرا بعد از آزادسازی خرمشهر جنگ را پایان ندادیم و در بحث برجام هم گفتند اگر قرار بر مذاکره بود چرا در دولت‌های قبلی انجام نشد.

فرمانده ناحیه درگز در پایان خاطر نشان کرد: باید به جنگ نرمی که دشمن در پیش گرفته و فعالیت‌های مداوم در شبکه های اجتماعی انجام می دهد توجه کنیم.

وی افزود: در جنگ نرم دشمن سراغ اعتقادات و ایمان فرد است و می‌خواهد فرصت‌ها را تبدیل به تهدید کند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار