مسئول بسیج دانشجویی پلدختر گفت:تمهیدات لازم برای برگزاری اردوهای جهادی در منطقه چمشک از توابع شهرستان پلدختر اندیشیده شده است.
کد خبر: ۸۷۱۲۵۰۵
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، علی محمد گنجی با بیان اینکه اردوای جهادی 20مردادماه در پلدختر آغاز می شود اظهار داشت:طبق بررسی و شناسایی منطقه داشته ایم در زمان مقرر اردوی جهادی را در منطقه محروم چمشک آغاز خواهیم کرد.

وی بیان کرد:به دلیل محرومیت عمیق روستاهای این منطقه و آب وهوای مناسب،چمشک به عنوان مکان برگزاری اردوی جهادی انتخاب شده است.

مسئول بسیج دانشجویی پلدختر با بیان اینکه قرارگاه مرکزی اردوی جهادی پلدختر در مجمتع شبانه روزی چمشک مستقر می شود عنوان کرد:با توجه به عمق محرومیت وگستره روستاهای منطقه تلاش خواهیم کرد از زمان برای خدمات رسانی به مردم بیشتر استفاده کنیم.

گنجی با اشاره به برنامه های اردوی جهادی در چمشک یادآور شد:کارهای عمرانی در ساخت مساجد،سرویس های بهداشتی ،مدارس،بخش فرهنگی برگزاری مسابقات فرهنگی و توزیع بسته های فرهنگی،دیدار با خانواده معظم شهداء ،برگزاری یادواره شهداء و بخش ورزشی،برگزاری ورزش های بومی محلی ،برگزاری کلاس های امداد ونجات،ویزیت رایگان،برگزاری کلاس های آموزشی قرآن واحکام و برنامه های دیگر در این اردو برگزار می شود.

وی تصریح کرد:اداراتی از قبیل آموزش وپرورش،کمیته امداد امام(ره)،بهزیستی و شبکه بهداشت ودرمان در صورتی که پروژه هایی دارند با تامین مصالح مورد نیاز ،می توانیم در احداث آنها مشارکت کنیم.

ارسال نظرات