خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: دیار قهرمان و پهناور کرمانشاه از دیرباز مهد پرورش و ظهور نخبگان مذهبی و شهر علما بوده است.
کد خبر: ۸۷۱۲۵۲۸
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما عصر یکشنبه در حاشیه دیدار علما، ایثارگران و برگزیدگان استان کرمانشاه با رئیس جمهوری در حسینیه ثارالله اظهار کرد: استان کرمانشاه شخصیت های برجسته علمی بسیاری پرورش داده و خاندان های بزرگی نظیر مرحوم آل آقا، جلیلی، میبدی، حجتی و بسیار دیگر در کرمانشاه حضور داشته اند.
وی یادآور شد: از سال 1340 نیز که نام حضرت امام خمینی (ره) در کرمانشاه مطرح شد علمای بزرگ این شهر با اهداف و آرمان های ایشان همراه شدند.
امام جمعه کرمانشاه همچنین از مرحوم آیت الله زرندی و حجت الاسلام بهاءالدینی به عنوان همراهان سال های گذشته امام راحل در استان کرمانشاه یاد کرد.
آیت الله علما همچنین از علمای اهل سنت این استان به نیکی یاد کرد و گفت: در بین برادران اهل تسنن نیز علمای برجسته ای وجود داشته اند که برخی از آنان اهل طریقت و تفکر بوده اند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ضمن ابراز خرسندی از سفر رئیس جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید به استان کرمانشاه برای ایشان و اعضای هیات دولت در خدمتگزاری به مردم آرزوی موفقیت کرد.
ارسال نظرات