خبرهای داغ:

دنیای اسلام گرفتار افراط و تفریط است

دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور اقوام و مذاهب گفت: امروز دنیای اسلام گرفتار افراط و تفریط است.
کد خبر: ۸۷۱۲۵۳۲
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حجت الاسلام علی یونسی عصر یکشنبه در شورای اداری روانسر، گفت:آنچه که برای اسلام تهدید است، حماقت دینی و تعصب احمقانه ای است که امروز جهان اسلام را به خاک و خون کشیده است.
وی تصریح کرد: امروز هر عالمی اعم از شیعه و سنی که مردم را به خشونت و اختلاف دعوت کند دشمن اسلام و مسلمین است و لیاقت هیچ سمتی ندارد.
دستیار ویژه رئیس جمهوری در امور اقوام و مذاهب اضافه کرد: هر فردی که اهانت به شخصیت ها و اعتقادات اسلامی روا بدارد و مردم را به اختلاف دعوت کند، برخلاف اسلام و سیاست های جمهوری اسلامی عمل کرده است.
حجت الاسلام یونسی گفت: هر تنوع تعصبی که در جامعه وجود داشته باشد آن تعصب سم مهلک امنیت و توسعه است.
وی با بیان اینکه ایران اسلامی رنگین کمانی از اقوام و مذاهب مختلف است، اظهار کرد: قومیت های مختلف در کشور همانند باغی با گلهای رنگارنگ است و زیبایی باغ به تنوع گلهاست همانگونه که زیبایی ایران به تنوع قومیت هایش است.
دستیار ویژه رییس جمهوری در امور اقوام و مذاهب، سایه شوم جنگ و اختلاف در جهان اسلام و منطقه خاورمیانه را ناشی از تعصبات کور عنوان کرد و گفت: اتحاد، همدلی، انسجام و همزبانی از ضرورت های جامعه اسلامی است.
حجت الاسلام یونسی ادامه داد: روانسر می تواند قطب و محور کشاورزی استان باشد و باید دولت کمک کند که اقتصاد و کشاورزی روانسر رونق بگیرد و به یک الگو برای کشور تبدیل شود.
امام جمعه روانسر نیز، گفت: هدف نظام، امام و رهبری وحدت است.
ماموستا ملا عبدالله غفوری افزود: مردم ایران اسلامی در همه صحنه ها و در همه مواقع حساس، حضور خود را به نمایش گذاشته اند.
وی تصریح کرد: مردم شهرستان روانسر شایان خدمات بیشتری هستند و توانمندی های کشاورزی و گردشگری این شهرستان زمینه را برای توسعه فراهم کرده است.
امام جمعه روانسر اظهار داشت: اولین درخواست ما از هیات دولت، احداث بیماستان در روانسر است .
ماموستا غفوری اضافه کرد: احداث بیمارستان در شهرستان روانسر خواسته اساسی و به حق این مردم است و باید در اولویت برنامه های کاری باشد.
وی اظهار داشت: عملیات اجرایی احداث مدرسه علوم دینی روانسر نیز از چند سال پیش آغاز شده اما متاسفانه هنوز نیمه تمام مانده و پیشرفت مناسبی نداشته است.
امام جمعه روانسر با بیان اینکه مردم روانسر با وجود تنوع قومیتی، همزیستی مسالمت آمیزی دارند، گفت: مردم شهرستان روانسر عاشق نظام و ارزش های اسلامی هستند و وفاداری خود را به آرمان های انقلاب ثابت کرده اند و باید قدردان این مهم باشیم.
ماموستا غفوری ادامه داد: ضرورت دارد به برنامه های فرهنگی و زیرساخت های فرهنگی در منطقه توجه بیشتری شود.
دستیار ویژه رییس جمهور در ابتدای ورود به شهرستان روانسر ب مزار شهدای این شهرستان حضور یافت و به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.
ارسال نظرات