خبرهای داغ:
پایگاه شهیده رقیه رضایی با حضور جمعی از مسئولین ناحیه امام رضا(ع) و فرمانده حوزه فاطمیه(س) افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۱۲۵۴۶
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، اعظم طراوتی فرمانده حوزه بسیج فاطمیه(س) ناحیه مقاومت امام رضا(ع) در مراسم افتتاحیه پایگاه شهیده رقیه رضایی  گفت: فعالیت بسیج منحصر به دفاع فیزیکی و حضور در میدان های جنگ نیست بلکه بسیج مولفه تاثیر گذار تمام عیار همه میدانهاست.

وی با اشاره به اینکه، بسیج در میدان دفاع مقدس توانست سند افتخار بی بدیلی را ماندگار کند اظهارکرد: بسیج در سالهای دفاع مقدس با روحیه ایثار و شهامت و تبعیت از ولایت فقیه پیروز این میدان بود و اکنون که جنگ فیزیکی در مرزها به پایان رسیده، بسیج انرژی خود را به سوی میدانهای فرهنگی سوق داده است.

طراوتی در ادامه تصریح کرد: دیدگاه بسیج امروز منعطف به افق گسترده مسایل فرهنگی است و چون احساس کرده که باید در این میدان باشد توان دفاعی خود را در این حوزه خرج می نماید.

وی ماهیت بسیج و انقلاب را ماهیتی اسلامی، فرهنگی قلمداد نمود و بیان کرد: با توجه به اینکه انقلاب ما ماهیتی اسلامی فرهنگی و متکی به مردم است بر این اساس برای صیانت از انقلاب ضروریست به زمینه های فرهنگی توجه بیشتری شود که به فضل خداوند قادر، بسیج از نیروهای پیش رو در ارائه خدمات فرهنگی بوده است و اقدامات این شجره طیبه آثار و برکات فراوانی به انقلاب رسانده است.

فرمانده حوزه فاطمیه(س) گفت: خدمت در بسیج و تشکلات آن افتخاری عظیم و مباهات آفرین است که فقط نصیب کسانی می گردد که دلشان در گروه آموزه های دینی اسلامی و دلسپرده ولایت فقیه باشد.

خاطرنشان می شود دراین مراسم فرمانده حوزه امام سجاد(ع) و جمعی از فرماندهان پایگاه های بسیج خواهران حضورداشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها